إسماعيلي إس سي - i s m a i l y S C - عالاصل دور يا بلية !!!

عالاصل دور يا بلية !!!

حجم الخط Decrease font Enlarge font
image

بقلم سيد الخمار : ملعون ابو دي كورة وابو دا دوري وام دي رياضة لو كان حال كرة القدم يجعل الوقاحة والقذارة الكروية و تخصص فريق


 الفسدة ضد فريق محدد  ومعه تحول التشجيع لهوس والروح الرياضية لقرف وتعصب وكراهية وغضب سقط بسسبة ضحايا ابرياء وسيسقط ضحايا اخريين  قريبا لاقدر الله بسبب تسلط وتجبر اهل السوء والسوق علي فريق كل ذنبة انه فشل في تربية لاعبية ولم يعلمهم الادب او بمعني ادق هم اصلا بلا ادب ولا اصل وكما يقول المثل فعلا ع الاصل دور  ؟ ماذا تفعل عندما تري دولة الفسدة الكبيرة وتضم صحفيين واعلاميين ونقاد وحكام  ومذيعيين ومورديين موزز بتوع الاعلانات وكل مصر تعرف اكبر لص في تاريخ المؤسسات الصحفية الذي خرب الاخرام  ونهبها لصاح فريقة تماما ولم يحاكم حتي الان فهو فوق الكانون – بالكاف – يامعلم ؟
عاجل بالفاكس
السوليه ؟ فعلا ع الاصل دور  ونقي ابسط ياعم بال16مليون جنية ؟ عموما بكرة تحصل اللي سبقوك ؟
محمد فاروق ؟ اتصل بكما ل ريشة  عاوزك ضروري علي رقم 2009معاه الكشف والعلاج الشافي
محمد صبحي ؟ معلش ياصبحي ارجوك ورينا خطوتك ؟ مرارتي  اتفقعت ؟ مع السلامة والقلب داعيلك
نصر النابي ؟ عموما شد حليك ياعم نصر باقي لك ثلاث مباريات ونتحاسب ع المشاريب  ؟
كوبر ؟ لو خدت السوليه المنتخب ؟ تبقي كوسه صحيح ؟
عبدالله سعيد  ايوه يامعلم خمسة مليون جنية كل سنة حقك تنكد ع اللي خلفونا

جديد إس سي
image

إذهب الي النسخة الجديدة من موقع اسماعيلي اس سي

يرجو موقع اسماعيلي اس سي من السادة متابعي المنتدي الذهاب الي النسخة الجديدة من موقع اسماعيلي اس سي
image

محمد حسن يغيب عن مباراة الزمالك

كتب مؤمن مجدي ...حصل لاعب وسط الاسماعيلي محمد حسن علي الانذار الثالث له اليوم اثناء مباراة الاسماعيلي و الاهلي
image

فوزي الأجمل و الأروع .. يحقق التعادل للمتراجعين

من المعلومات الاولي .. ان ممكن حارس المرمي يحقق التعادل او يحافظ علي التقدم و يصلح اخطاء التشكيل .. لكن مش مطلوب من حارس المرمي انه يطلع يهدف و يجيب جول .. ما أظنش و ما حصلتشي من أيام هيجيتا حارس كولومبيا
image

علشان قلب فوزي أبيض زي الياسمين ..و درجات اللاعبين

بقلم د.اكرام نسيم ... بتفوق غير محدود للحارس محمد فوزي يصلح كل غلطات و التفانين .. و تعالوا نشوف درجات اللاعبين
image

تعادل غير عادل للدراويش مع الاهلي بهدف لكل منهما

بقلم د.اكرام نسيم ... الحكم والڤار يقسوان علي الدراويش
image

تشكيل الاسماعيلي لمواجهة الاهلي

كتب مؤمن مجدي .. اعلن الكابتن ايهاب جلال عن تشكيل الفريق لمواجهة الاهلي و التشكيل مكون
image

الاسماعيلي في مهمة صعبة امام النادي الاهلي

مباراة الاسماعيلي و الأهلي مساء اليوم الأربعاء، ضمن فعاليات الأسبوع التاسع و العشرون من الدوري الممتاز. و يدخل الدراويش مباراة اليوم و هو يحتل المركز الحادي
image

فرمان من البوب بتجميد نادر رمضان بعد توقيعه للاتحاد

اصدر المدير الفنى للإسماعيلى إيهاب جلال فرمان يقضي بتجميد اللاعب نادر رمضان لاعب خط وسط الدراويش وخوضه تدريبات منفردة مع الثنائى محمد هاشم والأنجولى أرى بابل،
image

عماد سليمان: جددنا التعاقد مع فخر الدين بن يوسف لمدة شهر

نفى عماد سليمان، عضو اللجنة الفنية بالإسماعيلي، والمشرف العام على الفريق الأول، الاتفاق مع التونسي فخر الدين بن يوسف مهاجم الفريق، على خوض المباريات المتبقية
image

سليمان يوضح حقيقة التعاقد مع فخر الدين وموقف بابل

صرح عماد سليمان، عضو اللجنة الفنية بالإسماعيلي، والمشرف العام على الفريق الأول، الاتفاق مع التونسي فخر الدين بن يوسف مهاجم الفريق، على خوض المباريات المتبقية
Powered by Vivvo CMS v4.1.5.1