إسماعيلي إس سي - i s m a i l y S C - ولسه ياما فى الجراب يا حاوى

ولسه ياما فى الجراب يا حاوى

حجم الخط Decrease font Enlarge font
image


الكابتن سيد بيه عبد الرازق ـــ والمحترم محمد شيحه ـــ وصاحب الخلق الرفيع كما يطلق عليه محمد فضل باشا ، ولسه ياما فى الجراب يا حاوى !!!! كله مديها هجوم وثرثرة فى الكلام الفاضى إللى لا بيودى ولا بيجيب على الفضائيات ، وفرصه جميله ويا فرحة كل من يريد الكثير من هذه التصريحات والثرثرة والشوشرة فى أى برنامج فضائى أحمر على الإسماعيلى .

بالزمه ده كلام يعنى كان الكابتن بازوكا زمان كان كلامه زى العسل على الإدارات كلها لما كان فيه سبوبه ، وبعد ما إنتهت السبوبه وخرج من النادى بشكل هو إللى وضع نفسه فيه بنفسه ، الحال ينقلب بسرعه كده من النقيض للنقيض وشرحه محمد بيه شيحة والكابتن الخلوق الشيخ محمد فضل ، ونسيوا جميعاً أن خير الإسماعيلى عليهم وعلى أمثالهم ولحم كتافهم من خيره ، يا ساتر إستر يا ستار ، ونسيو حال الإسماعيلى إللى محتاج جهود كل من يدعى بإسماعيلاويته لما كانوا عايشين عليه وبداخله .

يا سبحان الله نسيوا هؤلاء ومن لا يزالوا فى الجراب وها يجيلهم يوم ويبانوا ، أن من عملهم جميعاً هو النادى الإسماعيلى ؟؟؟ للأسف العيب اليومين دول أصبح هو الأصول ، يعنى بالبلدى القوالب نامت والإنصاص قامت ، أو القطط أكلت ولادها يارجاله ، وأتزاحت كل الأقنعة المزيفه وظهر كل من ظهر على حقيقته وبكل بجاحة ، مش هما دول إللى قالوا الغزل فى حبهم وإنتمائهم وعشقهم للنادى الإسماعيلى وكلام كتير من الكلام المبعجر والمجعلص عن حبهم المتيم للنادى الإسماعيلى ، لما كانوا بيقبضوا من وراه ؟؟؟ ( يعنى الحب بقى بفلوس ) وكمان فين مع شوبير ؟ .

وبرغم كل ذلك سيظل الإسماعيلى شامخاً غصب عنكم وعن كل ماتتفوهون به ، وأكبر من كل المغنيين والمطربين المزيفين والذين ينسجون الشعر له سواء من ظهروا أو لم يظهروا ولا زالوا فى جيب الحاوى ، وكله للأسف الشديد من أجل المصالح والمال ، يا للطيف .. يا للطيف .. ألطف يا للطيف .. ولازلت أتوقع خروج أكثر من جراب الحاوى الأيام دى بس كله ياخد باله .

ولك الله يا إسماعيلى نازلين سلخ فيك من كل ناحية ومش لاقى إللى يقف لك ويتصدر لهم سواء من دول ولا من دول ، وفين رد فعل الإداره من الكلام الفاضى ده كله ؟؟؟ هل ستتركه يمر مرور الكرام ؟؟؟ وأظن أول الغيث يبدأ بقطرة وبعدها ممكن نفاجأ بغيره وغيره ماهو كل النوعيات دى بتحب التصريحات الفضائية الفضفاضة ومش مهم الإسماعيلى ، يارب ينضف الإسماعيلى من هذه العناصر والبؤر الفاسده ، ويارب تتشال كل الأقنعة عن كل ما يساعد فى هدم ولو جزء بسيط من النادى الإسماعيلى ، مع وافر تحياتى وتقديرى لكل متألم مثلى من هؤلاء العجب

 

بقلم الدكتور جمال ثروت

جديد إس سي
image

مضوى : استقريت على التشكيل الأساسي واحتاج تدعيم مركزين

شدد خير الدين مضوى المدير الفني لفريق الكرة الأول بالإسماعيلى أنه تم الاستقرار على التشكيل الأساسي بنسبة تزيد عن ٦٠ % ، مشيرا إلى أن
image

فسخ تعاقد محمد الغزالي و احمد علي

كتب ميدو حسين .. قرر مسئولي النادي الاسماعيلي فسخ التعاقد مع اللاعبين محمد الغزالي و المدافع احمد علي
image

اشتعال الصراع بين الأهلي وبيراميدز على متولي

كتب / تامر السيد ...في اطار الصراع الدائر بين ناديي الأهلي وبيراميدز من أجل التعاقد مع محمود متولي مدافع الدراويش الا أن الانباء الواردة من داخل النادي الاسماعيلي هي رغبة اللاعب محمود متولي في الانتقال إلى صفوف النادي .
image

اتحاد الكرة يعلن مواعيد وملاعب أول 16 جولة من الدوري المصري

كتب / تامر السيد .... أعلنت لجنة المسابقات بالاتحاد المصري لكرة القدم برئاسة عامر حسين، جدول مباريات الدوري العام لأندية القسم الأول موسم 2018-2019 وذلك من الأسبوع الأول وحتى الأسبوع السادس عشر، وقد تم اجراء بعض التعديلات على المواعيد.
image

عبد الخالق و وليد عطية , اعارة الي حرس الحدود

قرر مجلس ادارة النادي الاسماعيلي اعارة اللاعبين ابراهيم عبد الخالق و وليد عطية الي نادي حرس الحدود لمدة موسم واحد
image

لجنة المسابقات تعلن ملعب مباراتي الاهلي والاسماعيلي في الدوري

كتب / تامر السيد ... أعلنت لجنة المسابقات، باتحاد الكرة المصري، عن ملعب مباراة الأهلي والإسماعيلي، ضمن منافسات الجولة الأولى، ببطولة الدوري الممتاز.
image

الاسماعيلي يسافر الي صلالة الجمعة و يلتقي الصفاقسي الاحد

من المقرر ان تسافر بعثة الفريق الكرة الأول بالنادي الإسماعيلى يوم الجمعة المقبل مدينة صلالة جنوب سلطنة عمان , للمشاركة في منافسات دورة صلالة الودية الدولية خلال الفترة من 22 وحتى 26 يوليو الجارى.
image

الاسماعيلى يضم ” سافيولا ” الأسيوطى خمسة مواسم

كتب ميدو حسين ... انهي مسئولي الاسماعيلي التعاقد مع عمر فتحى ( سافيولا ) صاحب الــ٢٤ و لاعب فريق الأسيوطى لمدة خمسة مواسم .
image

بدايات الكابتن السناري الساخنة مع الدراويش

نتذكر معا بداية الكابتن مرسي السناري – رحمة الله عليه , مع الدراويش و كيف اصبح رمزا جميلا من الكرة الاسماعلاوية و الذي نحتفل بالذكري الثانية لوفاته – رحمة الله و مغفرته عليه
image

لن نستغنى عن متولى ولو 100 مليون جنيه وفتحى آخرالراحلين

المدير الفنى للدراويش: ضربة البداية أمام الأهلى «نارية».. ومواجهة الصفاقسى أفضل اختبار
Powered by Vivvo CMS v4.1.5.1