المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : الحضرى بالاسماعيلى بنسبه 90%!!!!

salem elkady
24-01-2009, 03:26
موقف غامض وغريب عن السؤال عن عصام الحضرى لدى الادارة الاجابه غير واضحه عصام الحضرى قريب جدا من الاسماعيلى واجابه اخرى تقول ان عصام الحضرى وقع بالفعل للاسماعيلى ومن الواضح ان توقيع عصام الحضرى بقيمه 8 مليون جنيه للنادى الاسماعيلى سوف تسفر عن ازمة جديده وقويه داخل المجلس وبين اللاعبين ونحن الان مشاهدين لما سوف يعلن غدا باذن الله عن توقيع عصام الحضرى من عدمه ومن المعروف ان رجل الاعمال حماد موسى حماد يساهم بشكل كبير لاتمام هذه الصفقه ماليا

salem elkady
24-01-2009, 03:38
تانى انا المعلومات اللى عندى ان عصام وقع
ولكن تغير كلام بين اعضاء المجلس هو اللى خلانى مكتبش بانه تم فعلا

utaka11
24-01-2009, 05:46
ايه الكلام؟

misara_legend
24-01-2009, 10:41
موقف غامض وغريب عن السؤال عن عصام الحضرى لدى الادارة الاجابه غير واضحه عصام الحضرى قريب جدا من الاسماعيلى واجابه اخرى تقول ان عصام الحضرى وقع بالفعل للاسماعيلى ومن الواضح ان توقيع عصام الحضرى بقيمه 8 مليون جنيه للنادى الاسماعيلى سوف تسفر عن ازمة جديده وقويه داخل المجلس وبين اللاعبين ونحن الان مشاهدين لما سوف يعلن غدا باذن الله عن توقيع عصام الحضرى من عدمه ومن المعروف ان رجل الاعمال حماد موسى حماد يساهم بشكل كبير لاتمام هذه الصفقه ماليا

موسى حماد تانى
وبعد كده يقلب زى ماعمل مع ريكارد
والراجل ده فلوسة مش مظبوطه

shehataalmasry
24-01-2009, 11:12

اخي العزيز الاستاذ\سالم

البعض يقول ان الممول لهذة الصفقة هو الاستاذ\ نبيل البوشي

وهذا يزيد من حجم علامة الاستفهام ايضا

أبو عماد
24-01-2009, 11:17
اخي العزيز الاستاذ\سالم

البعض يقول ان الممول لهذة الصفقة هو الاستاذ\ نبيل البوشي

وهذا يزيد من حجم علامة الاستفهام ايضا
والله يا استاذ لطفى ما هتفرق
يدخلو الاتنين اعضاء تعيين
وهما هيظبطلهم المجلس

shehataalmasry
24-01-2009, 11:28
والله يا استاذ لطفى ما هتفرق
يدخلو الاتنين اعضاء تعيين
وهما هيظبطلهم المجلس

ياريت يا ابوعماد

يوم المني والله

ابوذكري
24-01-2009, 12:20
طبعا نبيل البوشي والحاج موسى حماد أضافة قوية جدا . بس مينفعش يدخلوا الاثنيين المجلس بالتعيين علشان لازم أمراة من ضمن الاثنيين

salem elkady
24-01-2009, 14:34
الاستاذ نبيل داخل الصفقه والحاج حماد ايضا المبلغ مش صغير وديه حاجه تفرحنا ان فيه ناس بتمول النادى

salem elkady
24-01-2009, 14:37
موسى حماد تانى
وبعد كده يقلب زى ماعمل مع ريكارد
والراجل ده فلوسة مش مظبوطه

استاذى الفاضل
الحاج حماد مقلبش قبل كده ههو نفس الاتفاق المبرم بينه وبين المهندس نصر ابو الحسن فى دفع ثلاث شهور من راتب المدرب
والاقامه الشهريه التى تصل الى ثمانية الف جنيه
اما موضوع فلوسه مش مظبوطه ديه ان اشك فيها لابعد الحدود

AYMANDYAB
24-01-2009, 15:46
طبعا نبيل البوشي والحاج موسى حماد أضافة قوية جدا . بس مينفعش يدخلوا الاثنيين المجلس بالتعيين علشان لازم أمراة من ضمن الاثنيين
والله يا استاذ احمد ما فيه حد واخد باله

لو عايزين الاتنين يدخلوا هايدخلوا

ولا حد عارف ولا حد واخد باله

ولو زتقت قوي يبقى حد منم يلبس باروكه

وهاتعدي

بس نفتح دماغنا مع حسن صقر

misara_legend
24-01-2009, 19:48
استاذى الفاضل
الحاج حماد مقلبش قبل كده ههو نفس الاتفاق المبرم بينه وبين المهندس نصر ابو الحسن فى دفع ثلاث شهور من راتب المدرب
والاقامه الشهريه التى تصل الى ثمانية الف جنيه
اما موضوع فلوسه مش مظبوطه ديه ان اشك فيها لابعد الحدود

الاقامة ب 8.000 جنيه
طيب انا لوحدى فى البيت 24 ساعه
ييجى عندى وب 8 جنيه فى اليوم
بس حكاية الفلوس اللى قايل على الكلام ده واحد من اقاربه مش منى انا والله
وهو يعمل بالرخام والجرانيت وما شبه ذلك
والله اعلى واعلم

the yellow spider
24-01-2009, 19:56
:mad: احنا عايزين اخبار اكيدة
يا جماعة وياريت محدش ينقل اخبار
وخلاص.

salem elkady
24-01-2009, 21:33
يا اخى الفاضل
انا مش محتاج انقل من اى طرف خبر واحد لاسباب كثيرة جدا الكل يعلمها
والخبر اللى نازل عن اقتراب
وده مش سبقولا عاجل ولا مصدر مسؤال علشان تقول نقل اخبار
احنا بنتكلم على عصام الحضرى

كنجاوى
24-01-2009, 21:41
الاقامة ب 8.000 جنيه
طيب انا لوحدى فى البيت 24 ساعه
ييجى عندى وب 8 جنيه فى اليوم
بس حكاية الفلوس اللى قايل على الكلام ده واحد من اقاربه مش منى انا والله
وهو يعمل بالرخام والجرانيت وما شبه ذلك
والله اعلى واعلم

يا اخى العزيو اذا كان احنا بنقول كده امال الاهلوية والاعلام الاحمر يعمل ايه الراجل ده عنده حق انه مايدخلش الاسماعيلى اصلا مش مايدفعش فلوس طالما الامور وصلت للسمعه حتى لو واحد قريبة قال كده احنا ما نقولش الا لما يكون فية بينه

esmaelawy awy
24-01-2009, 21:59
يا اخى العزيو اذا كان احنا بنقول كده امال الاهلوية والاعلام الاحمر يعمل ايه الراجل ده عنده حق انه مايدخلش الاسماعيلى اصلا مش مايدفعش فلوس طالما الامور وصلت للسمعه حتى لو واحد قريبة قال كده احنا ما نقولش الا لما يكون فية بينه

مشرفنا ومنورنا والله يا كنجاوي
واهلا وسهلا بيك بين اخوانك واصحابك
وان شاء الله تكون مبسوط معانا في موقعك وبيتك الجديد

ومعلش اعذر اخونا ميسرة
هو يمكن بيقول كده من غيرته علي الاسماعيلي
بس فعلا معلوماتي ان الحاج حماد موسي راجل محترم جدا وعصامي
وراجل خير جدا وبيحب الاسماعيلي فعلا

salem elkady
25-01-2009, 02:56
الموضوع وصل لحد اقتناع الحضرى ويبقى رد سيونومن المحتمل ان يعلن غدا الموافقه من الرفض

mohamed gamal ahmed
26-01-2009, 01:15
الموضوع وصل لحد اقتناع الحضرى ويبقى رد سيونومن المحتمل ان يعلن غدا الموافقه من الرفض

الموافقة ان شاء الله

SHAFIK
26-01-2009, 01:23
انا مش عارف ايه سر التصميم على الحضرى وباى شكل من الاشكال هل ١-لاثبات انهم عملوا حاجة مهمة ٢-هل انها تصفية حسابات ٣-هل لاتباع حراس مرمى آخرين واصغر سننا ٤- هل هى مهزلة ان نبدأ التفاوض ثم ننسحب٠ وعلى كلا فهى صفقة خاسرة ١- كبر السن ٢- تبزير وإهدار للامال ٣- المشاكل التى تحاط بالاعب ٤- حقد وغيرة باقى اللاعبين وهذا لايجعلهم ينتجون ودى مصيبة كبيرة فبعض اللاعيبة لم تحصل على رواتبها ونحن عايشين الدور ٥- العداء الشديد من جمهور الاهلى ٦- لانستطيع بعد ذلك شجب وإدانة الاهلى من سرقة لاعبينا ٧- إرحمونا يا أخوانا وعلى قد لحافك مد رجليك

mohamed gamal ahmed
26-01-2009, 01:32
انا مش عارف ايه سر التصميم على الحضرى وباى شكل من الاشكال هل ١-لاثبات انهم عملوا حاجة مهمة ٢-هل انها تصفية حسابات ٣-هل لاتباع حراس مرمى آخرين واصغر سننا ٤- هل هى مهزلة ان نبدأ التفاوض ثم ننسحب٠ وعلى كلا فهى صفقة خاسرة ١- كبر السن ٢- تبزير وإهدار للامال ٣- المشاكل التى تحاط بالاعب ٤- حقد وغيرة باقى اللاعبين وهذا لايجعلهم ينتجون ودى مصيبة كبيرة فبعض اللاعيبة لم تحصل على رواتبها ونحن عايشين الدور ٥- العداء الشديد من جمهور الاهلى ٦- لانستطيع بعد ذلك شجب وإدانة الاهلى من سرقة لاعبينا ٧- إرحمونا يا أخوانا وعلى قد لحافك مد رجليك

الحضرى صفقة ممتازة جدااااااااا

SHAFIK
26-01-2009, 02:06
الحضرى صفقة ممتازة جدااااااااا

ماهو ياريت يكون كدة