المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : عرض فرنسى للحضرى..!!!!!!!!!!!


casper
18-07-2009, 23:41
يغادر القاهرة غداً "الأحد" عصام الحضرى حارس مرمى سيون السويسرى إلى فرنسا للتعاقد مع أحد أندية الدورى هناك "يتحفظ اللاعب على اسمه" لحين إتمام المفاوضات بنجاح وقال الحضرى رفضت عرض نادى ديار بكر التركى لضعف المقابل المادى، ولأننى أرغب فى الانتقال إلى دورى أفضل من الدورى السويسرى، وأضاف تعلمت من أخطائى ولن أكررها، وقد أبلغت مسؤولى سيون بعدم رغبتى فى استكمال المشوار مع الفريق.


نقلا عن المصرى اليوم

esmaelawy awy
18-07-2009, 23:55
والله يبقي احسن
الف سلامة

casper
19-07-2009, 00:02
والله يبقي احسن
الف سلامة

شكلك بتحبه اوووووى يا استاذ هشام:teeth_smile:

السيدالصغير
19-07-2009, 01:20
بركه يا جامع على رأى المثل

darwishing
19-07-2009, 01:44
الكلام ده مغرض و يدعو الي البلبلة

لان رئيسنا قال لنا .. الحضري عندنا


http://www.ismaily-sc.com/thumbnail.php?file=photos/abohassan3.jpg&size=article_medium

يا ميت ندامة ..... علي اللي حب و لا طالشي

esmaelawy awy
19-07-2009, 01:56
شكلك بتحبه اوووووى يا استاذ هشام:teeth_smile:



والله يا احمد انا شايف ان الحضري ضرره اكتر من نفعه

عصام رشوان
19-07-2009, 02:00
الحمد لله رب العالمين

سمية صفوت
19-07-2009, 02:59
الكلام ده مغرض و يدعو الي البلبلة


لان رئيسنا قال لنا .. الحضري عندنا


http://www.ismaily-sc.com/thumbnail.php?file=photos/abohassan3.jpg&size=article_medium


يا ميت ندامة ..... علي اللي حب و لا طالشي




:teeth_smile::teeth_smile:

shehataalmasry
19-07-2009, 08:25
يغادر القاهرة غداً "الأحد" عصام الحضرى حارس مرمى سيون السويسرى إلى فرنسا للتعاقد مع أحد أندية الدورى هناك "يتحفظ اللاعب على اسمه" لحين إتمام المفاوضات بنجاح وقال الحضرى رفضت عرض نادى ديار بكر التركى لضعف المقابل المادى، ولأننى أرغب فى الانتقال إلى دورى أفضل من الدورى السويسرى، وأضاف تعلمت من أخطائى ولن أكررها، وقد أبلغت مسؤولى سيون بعدم رغبتى فى استكمال المشوار مع الفريق.



نقلا عن المصرى اليوم


الف بركة وان شاء الله موفق يا حضري

casper
19-07-2009, 11:41
ياااااااااااااااااه يا حضرى فعا انتا غالى جدا عند الناس هنا
:teeth_smile: