المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : إبراهيم سعيد: أنصح أبو الحسن بالاستعانة بـ "كرومبو"


أبو عماد
31-01-2009, 01:13
صرح "إبراهيم سعيد" مدافع الإسماعيلى الدولى، بأنه لن يحضر التحقيق، الذى حددته إدارة ناديه معه صباح غد السبت، بسبب تغيبه عن حضور التدريبات لمدة أسبوع، مؤكدا أنه لا يدرى كيف يفكر أو يتحدث مسئولو الإسماعيلى، الذين يتصرفون بعشوائية ولا يدركون حجم تصرفاتهم، خاصة رئيس النادى الذى يعجز عن حل مشكلتى، رغم أنها ليست مستحيلة، وأطالب بتنفيذ العقد الذى اتفقت عليه مع مسئولى النادى خلال فترة تعاقدى، مضيفاً أنه يرفض جميع محاولات ترضيته بمبالغ مالية لأنه "راجل" صاحب مبدأ وقصته ليست فلوس فقط، ولكن طلبه المحدد هو ضرورة تعديل العقد الحالى لتنفيذ ما سبق الاتفاق عليه مع الدكتور على يحيى رئيس النادى السابق وعلى غيط رئيس اللجنة السابق.

وقال سعيد ساخرا من مفاوضات نصر أبو الحسن مع عصام الحضرى، إنها "للشو الإعلامى فقط"، ورئيس النادى الإسماعيلى يفتقد الكفاءة والقدرة على حل مشاكل الإسماعيلى، بدليل عدم التجديد لمحمد فضل وخلافاته مع أعضاء مجلس الإدارة وعدم حل مشكلته، والتورط فى أزمات اللاعبين الأجانب.. وقال سعيد بالحرف "أطالب أبو الحسن بالاستعانة بالمفتش "كرومبو" لحل مشاكل الإسماعيلى".

سمية صفوت
31-01-2009, 03:02
صرح "إبراهيم سعيد" مدافع الإسماعيلى الدولى، بأنه لن يحضر التحقيق، الذى حددته إدارة ناديه معه صباح غد السبت، بسبب تغيبه عن حضور التدريبات لمدة أسبوع، مؤكدا أنه لا يدرى كيف يفكر أو يتحدث مسئولو الإسماعيلى، الذين يتصرفون بعشوائية ولا يدركون حجم تصرفاتهم، خاصة رئيس النادى الذى يعجز عن حل مشكلتى، رغم أنها ليست مستحيلة، وأطالب بتنفيذ العقد الذى اتفقت عليه مع مسئولى النادى خلال فترة تعاقدى، مضيفاً أنه يرفض جميع محاولات ترضيته بمبالغ مالية لأنه "راجل" صاحب مبدأ وقصته ليست فلوس فقط، ولكن طلبه المحدد هو ضرورة تعديل العقد الحالى لتنفيذ ما سبق الاتفاق عليه مع الدكتور على يحيى رئيس النادى السابق وعلى غيط رئيس اللجنة السابق.



وقال سعيد ساخرا من مفاوضات نصر أبو الحسن مع عصام الحضرى، إنها "للشو الإعلامى فقط"، ورئيس النادى الإسماعيلى يفتقد الكفاءة والقدرة على حل مشاكل الإسماعيلى، بدليل عدم التجديد لمحمد فضل وخلافاته مع أعضاء مجلس الإدارة وعدم حل مشكلته، والتورط فى أزمات اللاعبين الأجانب.. وقال سعيد بالحرف "أطالب أبو الحسن بالاستعانة بالمفتش "كرومبو" لحل مشاكل الإسماعيلى".

علشان الاستاذ المهندس نصر
هو كل اللجان وهوالقائم باعمال مدير الكرة:147:

salem elkady
31-01-2009, 03:52
انا احب ابراهيم سعيد
لكن لا اح ان يتكلم بهذا الاسلوب
مشكلة اعضاء المجلس نعلم بيها جيدا والواحد بيحاول يلم ذللك
اما محمد فضل فهو مش مشكله ربنا يهديه لنفسه
وانا شايف ان ابراهيم بدون كم التصريحات كان ممكن الوضع يتحل بكل سهوله

AYMANDYAB
31-01-2009, 05:32
وقال سعيد بالحرف "أطالب أبو الحسن بالاستعانة بالمفتش "كرومبو" لحل مشاكل الإسماعيلى".

للأسف طلع عيل هايف كعادة ابراهيم سعيد

ماسبش لحد فرصه انه يحبه ويدافع عنه بجد

ربنا يهديه ويعقل وطبعا ياخد حقه اللي اتفق عليه

ربنا يهديه بس ويعقل ويبطل شغل الاراجوزات

الافندي شكله راضع من الكومي

نفس شغل البهلونات والارجوزات

darwishing
31-01-2009, 08:49
طبعا ابراهيم سعيد غلطان انه يقول علي رئيسنا الكلام ده

ايه يستعين بكرومبو علشان يحل مشكلته

كرومبو مش فاضي اصلا

يبقي كده كل المشاكل مش حتتحل ... ابدا

ناصر
31-01-2009, 10:20
ابراهيم سعيد برضه لسة مراهق

DaraweeshMySoul
31-01-2009, 16:44
صرح "إبراهيم سعيد" مدافع الإسماعيلى الدولى، بأنه لن يحضر التحقيق، الذى حددته إدارة ناديه معه صباح غد السبت، بسبب تغيبه عن حضور التدريبات لمدة أسبوع، مؤكدا أنه لا يدرى كيف يفكر أو يتحدث مسئولو الإسماعيلى، الذين يتصرفون بعشوائية ولا يدركون حجم تصرفاتهم، خاصة رئيس النادى الذى يعجز عن حل مشكلتى، رغم أنها ليست مستحيلة، وأطالب بتنفيذ العقد الذى اتفقت عليه مع مسئولى النادى خلال فترة تعاقدى، مضيفاً أنه يرفض جميع محاولات ترضيته بمبالغ مالية لأنه "راجل" صاحب مبدأ وقصته ليست فلوس فقط، ولكن طلبه المحدد هو ضرورة تعديل العقد الحالى لتنفيذ ما سبق الاتفاق عليه مع الدكتور على يحيى رئيس النادى السابق وعلى غيط رئيس اللجنة السابق.

وقال سعيد ساخرا من مفاوضات نصر أبو الحسن مع عصام الحضرى، إنها "للشو الإعلامى فقط"، ورئيس النادى الإسماعيلى يفتقد الكفاءة والقدرة على حل مشاكل الإسماعيلى، بدليل عدم التجديد لمحمد فضل وخلافاته مع أعضاء مجلس الإدارة وعدم حل مشكلته، والتورط فى أزمات اللاعبين الأجانب.. وقال سعيد بالحرف "أطالب أبو الحسن بالاستعانة بالمفتش "كرومبو" لحل مشاكل الإسماعيلى".

راجل و صاحب مبدأ الأثنين مع بعض ؟؟؟

كنجاوى
31-01-2009, 16:56
رئيس النادى ايا كان هو رمز للنادى ولا يصح مطلقا من لاعب لايملك ادنى اساليب اللياقه او العقل للتحدث بهذا الاسلوب وارى ان تقوم الادارة بعرضه للبيع فورا لانه لو بقى هذا الاعب فى الاسماعيلى بعد ماقاله فسيفقد رئيس النادى السيطرة على الاعبين

ابو مصطفى
31-01-2009, 17:22
طبعا ابراهيم سعيد غلطان انه يقول علي رئيسنا الكلام ده

ايه يستعين بكرومبو علشان يحل مشكلته

كرومبو مش فاضي اصلا

يبقي كده كل المشاكل مش حتتحل ... ابدا

طيب ما دام كرومبو مش فاضى

ممكن نجيب بومب

سحس بومب

ابوذكري
31-01-2009, 18:24
للأسف طلع عيل هايف كعادة ابراهيم سعيد

ماسبش لحد فرصه انه يحبه ويدافع عنه بجد

ربنا يهديه ويعقل وطبعا ياخد حقه اللي اتفق عليه

ربنا يهديه بس ويعقل ويبطل شغل الاراجوزات

الافندي شكله راضع من الكومي

نفس شغل البهلونات والارجوزات

اذيك يا ايمن باشا
طبعا ابراهيم اخطأ في تصريحاته وسخريته من رئيس النادي هذا امر لا شك فيه ولابد من عقابه على تلك التصريحات
بس المهم يا ابو دياب مين اللي وصل ابراهيم للحالة التي عليها الان ومن الذي استفذ اللاعب ومن الذي المفروض ان يحتوي اي مشكلة للاعب مش المفروض مجلس الاداره اذا كان هناك فعلا مجلس ادارة
يا استاذ ايمن انا عندي احساس ان تلك المشكلة مفتعله من قبل المجلس وهو يقصد تصعيدها بهذا الشكل حتى يكون هناك مبرر لبيع ابراهيم سعيد بدون غضب جماهيري وبالذات لان الخزنة قاربت ان تصبح خاوية وما بها لايكفي لدفع مستحقات لاعب واحد

esamali71
31-01-2009, 19:17
اذيك يا ايمن باشا
طبعا ابراهيم اخطأ في تصريحاته وسخريته من رئيس النادي هذا امر لا شك فيه ولابد من عقابه على تلك التصريحات
بس المهم يا ابو دياب مين اللي وصل ابراهيم للحالة التي عليها الان ومن الذي استفذ اللاعب ومن الذي المفروض ان يحتوي اي مشكلة للاعب مش المفروض مجلس الاداره اذا كان هناك فعلا مجلس ادارة
يا استاذ ايمن انا عندي احساس ان تلك المشكلة مفتعله من قبل المجلس وهو يقصد تصعيدها بهذا الشكل حتى يكون هناك مبرر لبيع ابراهيم سعيد بدون غضب جماهيري وبالذات لان الخزنة قاربت ان تصبح خاوية وما بها لايكفي لدفع مستحقات لاعب واحد



للأسف يا أستاذ احمد الأدارة لو صحيح فكرت زي حضرتك ما بتقول

تبقى ادارة مراجيح مولد النبى للأسباب التالية

1- ابراهيم سعيد كلف خزينة النادى مليون و600 الف جنية (200 ألف دولار و500 ألف جنية)
ولم يلعب غير 6 شهور فقط وبالتالى يعد أغلى لاعب فى تاريخ الأسماعيلى على الأطلاق

2- كيف بعد افتعال كل هذة المشاكل وتاريخ ابراهيم سعيد اللذى يعلمه جميع اندية مصر
كيف تضمن ان تجد اى نادى يوافق على الأستعانة بأبراهيم سعيد وهذا ما حدث بالفعل
حاولت الأدارة تسويقه بعد المشكلة ولم تجد اى نادى يريده

وبالتالى شربنا السيد ابراهيم سعيد بمبلغ كبير ولعب لمدة 6 شهور واعتقد بعد تصريحاته
النارية ضد النادى ورئيسه فلن يلمس الكرة مرة اخرى فى الاسماعيلى على الاقل

وطبعا السبب هو عدم خبرة الادارة واحتواء الازمة مع الاخذ فى الاعتبار نفسية واخلاق
اللاعب اللتى يعلمها الشعب المصرى كله حتى الغير متابعين للكرة

ولنا الله فى ادارة مراجيح مولد النبى

وحسبى الله ونعم الوكيل

samir
31-01-2009, 20:06
طيب ما دام كرومبو مش فاضى

ممكن نجيب بومب

سحس بومب

وبعديييييييييين

قولنا إيييييييييييييه


طيب كوبه في حسن حمدي ... هه

DaraweeshMySoul
31-01-2009, 20:50
و ما ستعنتش ليه انت بيه يا أبو العريف وانت بتمضي العقد

انا مع ادارة الاسماعيلي قلبا و قالبا و بطل قلة قيمة يا ابراهيم سعيد ... على مبدأ ادعي على ابني و أكره اللي يقول امين

ابو مصطفى
31-01-2009, 20:50
وبعديييييييييين

قولنا إيييييييييييييه


طيب كوبه في حسن حمدي ... هه

يعنى انا قلت اساعد

وسحس بومب شكله شغال كويس

:130::130:

محمد نافع
31-01-2009, 21:18
يعنى انا قلت اساعد

وسحس بومب شكله شغال كويس

:130::130:

لا يا عم لا كرومبو ولا سحس بمب

لان المشكله اصلا فى الواد حمبوزو لاوى بوزو

والاشكاليه اذا كان هو الى سرق التوكتوك بتاع ام قويق والا لا

اما عندكم فى الاهلى المشكله مع الست عزيزه اللذيذه لانه بتدور على عريس فى الفيس بوك

انا ارشحك لها يا ابو مصطفى


:big-s_13:

AYMANDYAB
31-01-2009, 22:56
اذيك يا ايمن باشا
طبعا ابراهيم اخطأ في تصريحاته وسخريته من رئيس النادي هذا امر لا شك فيه ولابد من عقابه على تلك التصريحات
بس المهم يا ابو دياب مين اللي وصل ابراهيم للحالة التي عليها الان ومن الذي استفذ اللاعب ومن الذي المفروض ان يحتوي اي مشكلة للاعب مش المفروض مجلس الاداره اذا كان هناك فعلا مجلس ادارة
يا استاذ ايمن انا عندي احساس ان تلك المشكلة مفتعله من قبل المجلس وهو يقصد تصعيدها بهذا الشكل حتى يكون هناك مبرر لبيع ابراهيم سعيد بدون غضب جماهيري وبالذات لان الخزنة قاربت ان تصبح خاوية وما بها لايكفي لدفع مستحقات لاعب واحد

منور يا استاذ احمد

وبغض النظر عن ان المجلس متعمد افتعال المشكلة علشان يمشيه

او المجلس ما صدق شبط في القصه وبرضه علشان يمشيه

في كل الاحوال من المؤكد أن المجلس بيتلكك فعلا علشان يمشيه واهو يضرب عصفورين بحجر

مايدفعش للواد فلوسه وبالمرة يجيب قرشين يصرف بيهم على كام لعيب تاني

بصراحه ابراهيم سعيد هو سبب المشكلة لانه اداهم فرصة يطلعوا شهداء لقلة ادبه

عموما انا موش لاقي حاجه اقولها غير

لا لبيع احمد سمير فرج

موش عارف ليه الدور الجاي هايبقى عليه

احساس فقط لا اكثر

esmaelawy awy
01-02-2009, 00:10
ببدو كده والله
ان في ناس كتير قوي بقت محتاجة كرومبو
ويبدو كمان اننا لازم نعمل معاه عقد للنادي في الفترة الجاية
احسن احنا داخلين علي مشاكل كتير قوي
والجوايز هتبقي للركب

شعبان محمد زكي
01-02-2009, 00:29
صرح "إبراهيم سعيد" مدافع الإسماعيلى الدولى، بأنه لن يحضر التحقيق، الذى حددته إدارة ناديه معه صباح غد السبت، بسبب تغيبه عن حضور التدريبات لمدة أسبوع، مؤكدا أنه لا يدرى كيف يفكر أو يتحدث مسئولو الإسماعيلى، الذين يتصرفون بعشوائية ولا يدركون حجم تصرفاتهم، خاصة رئيس النادى الذى يعجز عن حل مشكلتى، رغم أنها ليست مستحيلة، وأطالب بتنفيذ العقد الذى اتفقت عليه مع مسئولى النادى خلال فترة تعاقدى، مضيفاً أنه يرفض جميع محاولات ترضيته بمبالغ مالية لأنه "راجل" صاحب مبدأ وقصته ليست فلوس فقط، ولكن طلبه المحدد هو ضرورة تعديل العقد الحالى لتنفيذ ما سبق الاتفاق عليه مع الدكتور على يحيى رئيس النادى السابق وعلى غيط رئيس اللجنة السابق.

وقال سعيد ساخرا من مفاوضات نصر أبو الحسن مع عصام الحضرى، إنها "للشو الإعلامى فقط"، ورئيس النادى الإسماعيلى يفتقد الكفاءة والقدرة على حل مشاكل الإسماعيلى، بدليل عدم التجديد لمحمد فضل وخلافاته مع أعضاء مجلس الإدارة وعدم حل مشكلته، والتورط فى أزمات اللاعبين الأجانب.. وقال سعيد بالحرف "أطالب أبو الحسن بالاستعانة بالمفتش "كرومبو" لحل مشاكل الإسماعيلى".

((اذا نطق السفيه بقبح فلا تجبه فخير من اجابته السكوت

فان كلمته فرجت عنه وان تركته كمدا يموت ......... .))

ربنا يسامح اللي دخلك النادي ياهـــــــــــــــــــــ................

LEGEND4EVER
01-02-2009, 15:48
ابراهيم سعيد هو برده ابراهيم سعيد مش بيتغير


وبرده ابراهيم مشاكل


ده لو ليه حق بكلامه المستفز ده ينسىىىىىىىىىىىىى

SHAFIK
01-02-2009, 18:17
http://i37.tinypic.com/rw81s1.jpgاهو جه امال قلتوا مش فاضى ليهhttp://profile.ak.facebook.com/object3/1929/87/l33872068319_2221.jpg (http://it-it.facebook.com/album.php?profile&id=33872068319)

أبو عماد
01-02-2009, 18:36
يعنى ايه ابراهيم يقول ان المهندس نصرمحتاج لكرومبو
ليه هو شايفه مهراجا ولا راكب فيل
وبعدين اشمعنىكرونبو يعنى
ماله سحس بمب

محمد نافع
01-02-2009, 20:13
يعنى ايه ابراهيم يقول ان المهندس نصرمحتاج لكرومبو
ليه هو شايفه مهراجا ولا راكب فيل
وبعدين اشمعنىكرونبو يعنى
ماله سحس بمب

:77_77:

:74_74:

عبد الحميد نافع
01-02-2009, 20:50
رئيس النادى ايا كان هو رمز للنادى ولا يصح مطلقا من لاعب لايملك ادنى اساليب اللياقه او العقل للتحدث بهذا الاسلوب وارى ان تقوم الادارة بعرضه للبيع فورا لانه لو بقى هذا الاعب فى الاسماعيلى بعد ماقاله فسيفقد رئيس النادى السيطرة على الاعبين

والله أنا أؤيدك تماماً
فاٌسماعيلى ليس ملطشة للجميع
وبعدين من كام شهر كان بيعيط لحسن حمدى وبيبو
ويجى على رئيس الإسماعيلى ويقل أدبه

SHAFIK
01-02-2009, 21:14
المثل الشعبى القديم بيقول ((اتمسكن لغاية ما تتمكن)) http://search.sweetim.com/images/page_img.jpg

Ahmed.Mansour
01-02-2009, 21:53
عاجل
كورمبو على جانبو

صرح العبقرى كورمبو من خلال قناة (تفهنا العزب) أنه يرفض الزج بالمج ووضع أسمه فى مشاكل (أبو قصه).

وصرح كورمبو للإعلامى (أوعى تعورنى) من خلال قناة (تفهنا العزب) أنه لم يتصل به أحد وموبايله مفتوح ورقمه معروف لكن ساعات (بيهيس)

وتطرق لمشكلة اللاعب (أبو قصه) بأنه متأكد من أن (طهران) خلف الموضوع

أما بالنسبة للاعب (جبساوى الشهير 'فسل') فصرح كورمبو بأنه كان حاضر المفاوضات وأكد أن توقفها كان بسبب أن طبيب (الظمالك) طالب بشراء اللاعب بعد التعاقد مع القصر العينى وهو ما لم يجد ترحيب بالقصر لأنه هيهدم وسيتم بناء (حمامات ذكية)

وصرح كورمبو لأحد ضيوف البرنامج الدكتور (حنك القط سلولو) أن موضوع رئيس النادى (نخر أبو الجرس) ومدى إمكانية الإستعانه به لحل المشكلات لا يعنى له شئ حيث أنه مرتبط بعقد مع نادى (أف سى شخشخ) وهو ملتزم بتعاقده

وبالنسبة لرئيس النادى (نخر أبو الجرس) فهو لا يحتاجنى فهو خربها لوحده.

كان معكم :49_49: من قناة (تفهنا العزب) برنامج (كور وأديله)

SHAFIK
01-02-2009, 22:12
يا خسارة مشفنهوش البرنامج ده http://www.egyptsports.com/mb/images/avatars/c4cd844145a7ffae6728d.jpg

سمية صفوت
10-02-2009, 02:33
منور يا استاذ احمد


وبغض النظر عن ان المجلس متعمد افتعال المشكلة علشان يمشيه

او المجلس ما صدق شبط في القصه وبرضه علشان يمشيه

في كل الاحوال من المؤكد أن المجلس بيتلكك فعلا علشان يمشيه واهو يضرب عصفورين بحجر

مايدفعش للواد فلوسه وبالمرة يجيب قرشين يصرف بيهم على كام لعيب تاني

بصراحه ابراهيم سعيد هو سبب المشكلة لانه اداهم فرصة يطلعوا شهداء لقلة ادبه

عموما انا موش لاقي حاجه اقولها غير

لا لبيع احمد سمير فرج

موش عارف ليه الدور الجاي هايبقى عليه


احساس فقط لا اكثر


يا استاذ ايمن اصل ابراهيم سعيد مش عارف ان فية اعيل منة

بلاش شهداء دول عوزين مفتي وعشماوي:147::147:

سمية صفوت
10-02-2009, 02:43
http://i37.tinypic.com/rw81s1.jpgاهو جه امال قلتوا مش فاضى ليهhttp://profile.ak.facebook.com/object3/1929/87/l33872068319_2221.jpg (http://it-it.facebook.com/album.php?profile&id=33872068319)

الحمد للة حد يقول لابراهيم سعيد علشان يرجع

Cry:cry_smile: ويقول للجمهور المشاكل هتتحل:cry_smile:Cool

ابوذكري
10-02-2009, 07:59
الحمد للة حد يقول لابراهيم سعيد علشان يرجع

cry:cry_smile: ويقول للجمهور المشاكل هتتحل:cry_smile:cool

ولا اي مشكلة من مشاكل النادي هتتحل . طول ما المجلس ده قاعد
المشاكل هتزيد وتتفاقم

سمية صفوت
10-02-2009, 12:01
[quote=ابوذكري;9878]ولا اي مشكلة من مشاكل النادي هتتحل . طول ما المجلس ده قاعد
المشاكل هتزيد وتتفاقم

كرومبو هيحل النادي:cry_smile::77_77:

نبيل الشربيني
10-02-2009, 12:52
[quote=ابوذكري;9878]ولا اي مشكلة من مشاكل النادي هتتحل . طول ما المجلس ده قاعد
المشاكل هتزيد وتتفاقم

كرومبو هيحل النادي:cry_smile::77_77:

ياترى من كرومبو اللي جاي يامدام سميه اذا كان هو يحل المشاكل خليه يجىء فورا0
نبيل الشربيني
المنصوره - ميت غمر
مقيم بالمملكة العربية السعوديه - جده ت 00966502702347

محمد انور ابراهيم
10-02-2009, 13:16
((اذا نطق السفيه بقبح فلا تجبه فخير من اجابته السكوت


فان كلمته فرجت عنه وان تركته كمدا يموت ......... .))


ربنا يسامح اللي دخلك النادي ياهـــــــــــــــــــــ................
والله يا اخى اوجزت فانجزت ربنا يسامح من اتى لنا بهذا المتخلف السفيه
هيما بيتكلم على المبدا قال عنده مبادىء هههههههه
المصيبه الاكبر فى من يجدوا له الاعذار والمبررات على فعلته السخيفه

ekram
10-02-2009, 13:45
تعهد العضو منبوز من أخوانى بأعاده ابراهيم سعيد الى ناديه ...

عقبال ما حضرتك ترجع أنت كمان ... !

جمال ثروت
10-02-2009, 15:06
هو اللى عنده حقوق وبيدور عليها فين أصلاً !!!! ؟؟؟؟ ومع إللى بيقول إن ابراهيم سعيد بيه من إمتى هو صاحب مبادىء ؟ وأزود عليها عمَر مع كام نادى قبل كده ، كرومبو إيه وهو أصلاً مزاجانجى وأعصابه فالته ، وواخدها كل حاجه على كيفه ، وإزاى هو متعاقد مع الإسماعيلى أصلاً ، معقوله إبراهيم سعيد هايبقى مش إبراهيم سعيد ، هو فيه حاجه أصلاً بتعجبه ، وكتير صدقوه لما قال ها تلاقوا إبراهيم سعيد تانى ، ماهو باين ، مافيه للعيبه زيه بتطالب بحقوقها فى كل الأندية حد سمع عنهم حاجه زى سعادة البيه ، ولا وحشته الحركات القرعه ، تحياتى لأبو المشاكل

دلوعه ابوها
10-02-2009, 18:38
ابراهيم سعيد هو برده ابراهيم سعيد مش بيتغير


وبرده ابراهيم مشاكل


ده لو ليه حق بكلامه المستفز ده ينسىىىىىىىىىىىىى
على رايك مستحيل هيما يتغير

ابوذكري
10-02-2009, 21:13
[quote=سمية صفوت;9910]

ياترى من كرومبو اللي جاي يامدام سميه اذا كان هو يحل المشاكل خليه يجىء فورا0
نبيل الشربيني
المنصوره - ميت غمر
مقيم بالمملكة العربية السعوديه - جده ت 00966502702347

كرومبووووووووو ومعاونه سحس بومب في الطريق علشان يحلوا كل المشاكل .............. !!!!

esmaelawy awy
10-02-2009, 21:55
والله الواحد احتار في موضوع ابراهيم سعيد ده

ابراهيم سعيد هو هو متغيرش
اه هو هو ومتغيرش

ابراهيم سعيد مظلوم من البداية
اه مظلوم من البداية

ابراهيم سعيد الاسماعيلي محتاجه
اه الاسماعيلي محتاجه

طيب هل ابراهيم سعيد هيرجع ويعتذر عما بدر منه
محدش يعرف واتحدي حد يقول انا عارف

طيب لودفعنا لابراهيم سعيد فلوسه عشان يرجع
هل هيلتزم ويركز في الملعب
لا منضمنش واتحدي حد يقول انا اضمن كده

طيب هترجع يا ابراهيم ولا مش هترجع
الله اعلم

SHAFIK
10-02-2009, 22:31
ابراهيم سعيد اصلا هو المشكلة
ويجب ان يعرض نفسه على دكتور نفسانى
لانها مش طبيعية تصرفاته دى
اظن إن فيه لاعيبة كتير فى الاسماعيلى عندهم مشاكل مع الإدارة
ولكن محصلش انه حد استعان بكرومبو
وإن ابراهيم مشاكل عمره ما هيتغير
وهو بكدة يكون خسر اخر امل فى احترافه باى نادى مصرى آخر
فليعتزل ويروح التليفزيون زى ما هو عاوز
وياخد معاه كرومبو يمكن ينفعه
http://profile.ak.facebook.com/object3/1008/11/l36580774575_1012.jpg (http://it-it.facebook.com/album.php?profile&id=36580774575)http://img201.imageshack.us/img201/7490/korombosmokingcm9.gif

esmaelawy awy
10-02-2009, 23:07
ابراهيم سعيد اصلا هو المشكلة
ويجب ان يعرض نفسه على دكتور نفسانى
لانها مش طبيعية تصرفاته دى
اظن إن فيه لاعيبة كتير فى الاسماعيلى عندهم مشاكل مع الإدارة
ولكن محصلش انه حد استعان بكرومبو
وإن ابراهيم مشاكل عمره ما هيتغير
وهو بكدة يكون خسر اخر امل فى احترافه باى نادى مصرى آخر
فليعتزل ويروح التليفزيون زى ما هو عاوز
وياخد معاه كرومبو يمكن ينفعه
http://profile.ak.facebook.com/object3/1008/11/l36580774575_1012.jpg (http://it-it.facebook.com/album.php?profile&id=36580774575)http://img201.imageshack.us/img201/7490/korombosmokingcm9.gif

امال فين سحس يا استاذ شفيق 123

مصطفى
14-02-2009, 22:00
ابراهيم مختل عقليا

مصطفى
14-02-2009, 22:01
ابراهيم لازم نتركه يبيع كرونبو