منتدي إسماعيلي إس سي

منتدي إسماعيلي إس سي (http://www.ismaily-sc.com/vb/index.php)
-   المباريات المحلية Local Matches (http://www.ismaily-sc.com/vb/forumdisplay.php?f=18)
-   -   حسين السيد (http://www.ismaily-sc.com/vb/showthread.php?t=35580)

ايمن الاسماعيلاوى 08-04-2021 16:21

حسين السيد

يجب بقاؤه ف النادى باى ثمن يعنى لو استغنى النادى عن ابو 3.5 مليون اللى بيلعب بيكون خطر على الاسماعيلى ونعطى هذا المبلغ لحسين السيد المدافع الصلد الذى اعاد للاذهان سيد معوض الا يكون ذلك افضل
وأعتقد أن حسين عرف قيمه الاسماعيلى وقيمه حب الجماهير للاعب فهو لا يلعب في نادى جماهيرى كما لم يكن الاختيار الأول فى النادى الاهلى
وهو يعرف ان الاسماعيلى بوابته للمنتخب

محمد احمد زيتون 08-04-2021 16:52

أتمنى بقاءه لأن وجوده فى الاسماعيلى له أكثر من فائدة الأولى هى وجود باك شمال على مستوى عال يساعد الفريق على الخروج من وضعه الحرج و يغلق ثغرة كنا نعانى منها منذ عامين و الثانية هى عند عودة محمود البدرى فى وجود حسين السيد سيرفع هذا من مستوى البدرى اللاعب الناشىء الجيد و الثالثة هى لحسين السيد نفسه فباجتهاده و طموحه و لعبه لنادى جماهيرى كبير كالاسماعيلى الضلغ الثالث لمثلث الكرة المصرية يجعل العين عليه و يقربه من المنتخب

الطمني 08-04-2021 17:42

في طريقة كلامه يظهر أنه عاوز يمشي ولن يستمر وقال أكثر من مرة عاوز الجمهور يفتكرني بحاجه كويسة

ايمن الاسماعيلاوى 08-04-2021 18:37

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الطمني (المشاركة 516803)
في طريقة كلامه يظهر أنه عاوز يمشي ولن يستمر وقال أكثر من مرة عاوز الجمهور يفتكرني بحاجه كويسة

لانه اعاره حتى الآن فلا يستطيع أن يقول غير ذلك تاركا الأمر لمجلس اداره الناديين

Dark Angel 08-04-2021 19:07

لأ ...مش حقيقى ....طريقة كلامه وموافقته أصلا من البداية على اللعب للإسماعيلى دليل على إنه لاعب ذكى ، وعارف إن الإسماعيلى هو النادى الوحيد لبوابته للتألق ... ربنا يوفقه معانا ، هو فى الموقف الذكى ده بيفكرنى بأحمد صديق ومحمد فضل وهانى سعيد وأحمد سمير فرج وشادى محمد وحتى إبراهيم سعيد اللى إختاروا الإسماعيلى دونا عن أى نادى أخر
وكمان شيكابالا فى عهد مرتضى منصور قال نفسى أختم حياتى الكروية فى الإسماعيلى قام مرتضى نفخه على التصريح ده هههههههههههههه

jack Elmasry 08-04-2021 20:42

اوافق على انه زكى والاسماعيلى ما هو الا سلم فكر انه
هايرجع للاهلى من خلاله وننسى انه طلب قيمه التعاقد من قبل
كامله للعب للاسماعيلى ولا نسى ايضا انه جاى من دكه الجيش
يعنى اخد فرصه اللعب ثابت لاكن هو مش هايكون وفى معانا ولاكن
دعنا منه على اكبر قدر والله يوفق

ايمن الاسماعيلاوى 09-04-2021 12:03

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dark angel (المشاركة 516806)
لأ ...مش حقيقى ....طريقة كلامه وموافقته أصلا من البداية على اللعب للإسماعيلى دليل على إنه لاعب ذكى ، وعارف إن الإسماعيلى هو النادى الوحيد لبوابته للتألق ... ربنا يوفقه معانا ، هو فى الموقف الذكى ده بيفكرنى بأحمد صديق ومحمد فضل وهانى سعيد وأحمد سمير فرج وشادى محمد وحتى إبراهيم سعيد اللى إختاروا الإسماعيلى دونا عن أى نادى أخر
وكمان شيكابالا فى عهد مرتضى منصور قال نفسى أختم حياتى الكروية فى الإسماعيلى قام مرتضى نفخه على التصريح ده هههههههههههههه

محمد فضل وهانى سعيد والاسماعيلاوى الأصيل احمد سمير فرج مازالوا بيشكروا الاسماعيلى وفضل تشعر بفرحته عند فوز الاسماعيلى امام المصرى
الباقين كانوا واخدين الاسماعيلى محطه للانتقام من الاهلى

Darawish w Bas 14-04-2021 09:22

حسين السيد واخد الاسماعيلى خطوة او كوبرى علشان عارف انه حيفضل يلعب ومش حيتركن ، لكن خلينا واقعيين هو مش بيحب الإسماعيلى وماعندوش النية انه يكمل وده واضح من كلامه وانا على فكرة ماكنتش موافق من الأول انه يجى من ساعة مأشترط انه ياخد فلوسه كاش ودفعة واحدة وانا لا اشجع على التعاقد معه بشكل نهائى لأن الننوس اول ما حيشاور له بصباعه الصغير حيرجع جررررى ، ياريت النادى يشوف له بديل من دلوقتى

Dark Angel 15-04-2021 11:42

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darawish w bas (المشاركة 516826)
حسين السيد واخد الاسماعيلى خطوة او كوبرى علشان عارف انه حيفضل يلعب ومش حيتركن ، لكن خلينا واقعيين هو مش بيحب الإسماعيلى وماعندوش النية انه يكمل وده واضح من كلامه وانا على فكرة ماكنتش موافق من الأول انه يجى من ساعة مأشترط انه ياخد فلوسه كاش ودفعة واحدة وانا لا اشجع على التعاقد معه بشكل نهائى لأن الننوس اول ما حيشاور له بصباعه الصغير حيرجع جررررى ، ياريت النادى يشوف له بديل من دلوقتى

والله الننوس أول لما يشاور بصباعه الصغير لأى لاعب عندنا حيروح جرى ... مش بس حسين السيد يعنى

pazoka 05-07-2021 14:40

اليوم السابع بيقول ان حسين السيد وقع لبيراميدز,و سيقوم بيراميدز بإنهاء موقفه مع طلائع الجيش!!!!

الساعة الآن: 16:44