أنت غير مسجل في منتدي إسماعيلي إس سي . للتسجيل الرجاء إضغط هنـا

منتدي إسماعيلي إس سي

التسجيل التعليمات قائمة الأعضاء التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل جميع المنتديات مقروءة

« آخـــر الـــمـــشـــاركــــات »
         :: هل تظنون ان الدورى و البطولة العربية سيستمروا ام سيتم الغاءهم نهائيا (آخر رد :يسرى عبد الوهاب)       :: "عماد النحاس"|لم اخون الاسماعيلى يوما ولم ارغب يوما فى الرحيل عنه وكنت اتمنى التجديد له حتى الاعتزال (آخر رد :نصر ابراهيم يوسف)       :: الاسماعيلى ينفى إقالة جميز للتعاقد مع التوأم حسام و ابراهيم كما ينفى مرض ابراهيم عثمان (آخر رد :نصر ابراهيم يوسف)       :: "أحمد سامى" لاعب الاسماعيلى السابق و المدير الفنى الجديد للجيش يعين عصام الحضرى مدرب حراس فى جهازه (آخر رد :نصر ابراهيم يوسف)       :: كلام فى الجون ! (آخر رد :ekram)       :: طرائف وغرائب لاعب اسمه اسامه ابراهيم (آخر رد :محمد احمد زيتون)       :: أحنا بنلعب بخطه (نهجم نرجع على طول) (آخر رد :محمد احمد زيتون)       :: صبرى المنياوى يقول عن نجم الفريق الاول "عماد حمدى" | لو عايز يجدد يوقـّع مش عايز يجدد يبقى بالسلامة (آخر رد :نصر ابراهيم يوسف)       :: همام طارق (آخر رد :نصر ابراهيم يوسف)       :: المهندس إبراهيم الفارس يكشف خيوط مؤامرات اجنبية استخباراتية عالمية على النادى الاسماعيلى (آخر رد :pazoka)      


الأذكار    <->   اللهم رحمتك أرجو فلا تكلني إلى نفسي طرفة عين ِ وأصلح لي شأني كله لا إله إلا أنت    <->   
العودة   منتدي إسماعيلي إس سي > البحث في المنتدى

عرض النتائج 1 إلى 25 من 500
استغرق البحث 0.04 ثواني.
البحث: المشاركات بواسطة: ابوذكري
المنتدى: الموقع The Site 16-09-2012, 05:49
مشاركات: 40
المشاهدات: 2,829
أرسلت بواسطة ابوذكري
اولا الف تحية وتقدير للمناضل عمرو سيف وهذا ليس...

اولا الف تحية وتقدير للمناضل عمرو سيف وهذا ليس غريب عنه فهو معروف بعشقه وحبه لناديه وياريت بقي كل الاعضاء يحزوا حزوه ونتفاعل كده بمحبة واخلاص لنادينا

واتمنى ان يكون لنا دور نحن المغتربين في...
المنتدى: حوار الاعضاء Member Discussions 13-09-2012, 07:42
مشاركات: 9
المشاهدات: 2,303
أرسلت بواسطة ابوذكري
[QUOTE=darwishing;452617] صباح الفل يا كبير...

[QUOTE=darwishing;452617]

صباح الفل يا كبير

اتمنى من سيادتك كما عودتنا دائما ان تكون سباق لخدمة النادي ان تتبنى حملة لتدعيم المشروع من خلال الموقع الرائع وان نساهم جميعا اعضاء الموقع في...
المنتدى: روابط المشجعين ISC Fan Bonds 11-12-2011, 07:41
مشاركات: 32
المشاهدات: 2,774
أرسلت بواسطة ابوذكري
الف سلامة للاستاذ المحترم محسن مسعود

خلال اتصال تليفوني بالصديق المحترم محسن مسعود علمت انه قام بأجراء عملية جراحية وملازم الفراش في المنزل برجاء الدعاء له بالشفاء العاجل وان يعود لنا مشافي معافي بإذن الله
الف مليون سلامه يا...
المنتدى: الحوار العام General Discussion 11-11-2011, 16:22
مشاركات: 11
المشاهدات: 989
أرسلت بواسطة ابوذكري
الاسماعيلية متعودا دايما... من الفخراني الى...

الاسماعيلية متعودا دايما... من الفخراني الى امبابي يا قلبي لاتحزن ...... كراسي على كراسي
المنتدى: كرة القدم المصرية Egyptian Soccer 10-11-2011, 05:18
مشاركات: 8
المشاهدات: 1,070
أرسلت بواسطة ابوذكري
يا عم خضتنا من عنوان التوبك هي ناقصة حريق _...

يا عم خضتنا من عنوان التوبك هي ناقصة حريق _ وبعدين مش فاهم زملكاوي ازاي وعاشق للدراويش ماهو يا اما زملكاوي او عاشق للدراويش مش كده ولا ايه يعني انا عاشق للدراويش مثلا ما ينفعش اكون غير كده وبس لا...
المنتدى: نجوم النادي الحاليين ismaily stars 25-10-2011, 07:56
مشاركات: 7
المشاهدات: 967
أرسلت بواسطة ابوذكري
:n (29)::n (29)::n (29)::n (29):

:n (29)::n (29)::n (29)::n (29):
المنتدى: المباريات المحلية Local Matches 10-10-2011, 20:41
مشاركات: 30
المشاهدات: 2,901
أرسلت بواسطة ابوذكري
ياجماعة بلاش نتسرع ونحكم على كل جماهير بورسعيد...

ياجماعة بلاش نتسرع ونحكم على كل جماهير بورسعيد بأنها سيئة - لا نستطيع ان ننسى موقف جماهير بورسعيد وهي تشجع الاسماعيلي في المباريات الافريقية وكمان كانت بتشجع الاسماعيلي في منافاساته اثناء دوري...
المنتدى: النادي الاسماعيلي Ismaily Club 10-10-2011, 20:30
مشاركات: 5
المشاهدات: 842
أرسلت بواسطة ابوذكري
مش عارف هو الكسب غير المشروع سايب الاخ ده ليه...

مش عارف هو الكسب غير المشروع سايب الاخ ده ليه غاية دلوئتي _ ياريت يروح جنب حبايبه واشوفه وراء القضبان
المنتدى: الاسماعيلي اليوم Ismaily Today 08-10-2011, 12:26
مشاركات: 21
المشاهدات: 2,070
أرسلت بواسطة ابوذكري
طبعا يا غالي. الازمات تظهر معدن الرجال وحقيقي ....

طبعا يا غالي. الازمات تظهر معدن الرجال وحقيقي . على رأي المثل الله يخليكي يا شده عرفتيني صاحبي من عدوي ...... وحقيقي كل يوم احترامي للكابتن على غيط يزيد هو راجل عاشق للنادي فعلا ويبذل كل ما في...
المنتدى: النادي الاسماعيلي Ismaily Club 01-10-2011, 20:54
مشاركات: 20
المشاهدات: 1,804
أرسلت بواسطة ابوذكري
يووووووووووووووووووووه حاجه تزهق انتو مش لاقين...

يووووووووووووووووووووه حاجه تزهق انتو مش لاقين حاجه تقولوها حسني قاعد حسني ماشي ماهو لو كان عاوز يمشي ما كان مشي من عشر شهور هو حد كان ماسكه
ارحموووووووووونا بقى احنا مش ناقصين قرف
المنتدى: الاسماعيلي اليوم Ismaily Today 28-09-2011, 08:23
مشاركات: 119
المشاهدات: 6,727
أرسلت بواسطة ابوذكري
بصراحة اكبر خطأ هو التخلي عن الجهاز الفني بقيادة...

بصراحة اكبر خطأ هو التخلي عن الجهاز الفني بقيادة حسام حسن لمجرد هزيمة مباراة ده امر طبيعي جدا وهي دي الرياضة ممكن يكون اخطأ في التشكيل والتغييرات ولكن مش معناها اننا نقيله لمجرد خطأ ولا ننسى...
المنتدى: النادي الاسماعيلي Ismaily Club 19-09-2011, 05:08
مشاركات: 22
المشاهدات: 1,637
أرسلت بواسطة ابوذكري
ماشيي يا ثورجي يا كبير اظاهر اخوك ابو الوفا بهت...

ماشيي يا ثورجي يا كبير اظاهر اخوك ابو الوفا بهت عليك انا سامع انه ناصب خيمه في ميدان التحرير وبيطالب بمحاكمة رموز الفساد في الاسماعيلي امثال الكومي ...... تصدق يا محسن نفسي اشوف الكومي في القفص ...
المنتدى: الحوار العام General Discussion 14-09-2011, 08:45
مشاركات: 37
المشاهدات: 3,810
أرسلت بواسطة ابوذكري
الف مبروووووووووووك يا صديقي والله تستاهل ...

الف مبروووووووووووك يا صديقي والله تستاهل كل خير يا صاحبي . عقبال ما نباركلك على الفوز بمقعد البرلمان . يا خوفي يا بدران تنساني
المنتدى: النجوم القدامي و السابقين prev. ISC stars 13-09-2011, 10:28
مشاركات: 228
المشاهدات: 15,239
أرسلت بواسطة ابوذكري
ايوه يا خويا فتح عنين القيعي ... اصل هو ناقص

ايوه يا خويا فتح عنين القيعي ... اصل هو ناقص
المنتدى: النادي الاسماعيلي Ismaily Club 06-09-2011, 21:47
مشاركات: 17
المشاهدات: 1,612
أرسلت بواسطة ابوذكري
فكره جميلة وسبق ان قمت بأقتراح هذه الفكره بس كان...

فكره جميلة وسبق ان قمت بأقتراح هذه الفكره بس كان زيادة خمسة جنيه على كل فاتورة غاز او تليفون اوكهرباء على احد اعضاء المجلس السابق في عصر نصر ابو الحسن رد عليا بدون تفكير انه امر صعب جدا ومحتاج...
المنتدى: النادي الاسماعيلي Ismaily Club 05-09-2011, 22:31
مشاركات: 24
المشاهدات: 1,986
أرسلت بواسطة ابوذكري
ابو عمرو حبيبي اسعد الله مسأكم بص يا سيدي فعلا...

ابو عمرو حبيبي اسعد الله مسأكم
بص يا سيدي فعلا لكل مرحلة رجالها اتفق معك تماما - وهذه المرحلة تحتاج لرجل ماهر وذو فكر مستنير لقيادة النادي وممكن يكون الامر ده متوفر في الدكنور رأفت ولكن المهم...
المنتدى: نجوم النادي الحاليين ismaily stars 02-12-2010, 10:13
مشاركات: 33
المشاهدات: 2,319
أرسلت بواسطة ابوذكري
والله يا محسن انا كنت هكتب الكلام ده بالظبط...

والله يا محسن انا كنت هكتب الكلام ده بالظبط ...... طول عمرك كبير يا ريس ورأيك تمام التام
فعلا جه الدور على المهندس محمود عثمان ان يقدم هدية النجاح لشعب الاسماعيلية
ومفيش احسن من التجديد لحسني...
المنتدى: الحوار العام General Discussion 02-12-2010, 09:26
مشاركات: 19
المشاهدات: 2,042
أرسلت بواسطة ابوذكري
ماش يا ابو السيد . طب يا عم عبرنا برسالة يا راجل...

ماش يا ابو السيد . طب يا عم عبرنا برسالة يا راجل يا اصيل
عموما كل الشكر اليك لتوضيح الامور واعطاء كل شخص حقه وياريت كل شخص قادر على تقديم العون للنادي يتفضل ويعمل ذي صبري ابو الوفا اللي كل يوم...
المنتدى: الحوار العام General Discussion 02-12-2010, 09:20
مشاركات: 19
المشاهدات: 2,042
أرسلت بواسطة ابوذكري
شفت يا محسن صاحبك جامد اذاي .....

شفت يا محسن صاحبك جامد اذاي .....
المنتدى: الحوار العام General Discussion 02-12-2010, 09:17
مشاركات: 19
المشاهدات: 2,042
أرسلت بواسطة ابوذكري
بعني يا خويا كل يوم نتكلم ونحكي مع بعض ولا...

بعني يا خويا كل يوم نتكلم ونحكي مع بعض ولا قولتلي حاجة ماشي يا ابو الوفا ..... دي فيها قاعدة عرب وحق كبير
عموما كل التحية والتقدير لاخويا وصديقي صبري ابو الوفا

بعد اذن الدكتور عاطف استعير...
المنتدى: أعياد ميلاد الأعضاء Happybirthday 26-11-2010, 21:20
مشاركات: 39
المشاهدات: 5,220
أرسلت بواسطة ابوذكري
كل سنة وانت طيب يا غالي وعقبال 100 سنه _ وانت...

كل سنة وانت طيب يا غالي وعقبال 100 سنه _ وانت منور الدنيا وطبعا هكلمك ضروري علشان اباركلك واسمع صوتك يا غالي
المنتدى: نجوم النادي الحاليين ismaily stars 22-11-2010, 12:09
مشاركات: 42
المشاهدات: 3,311
أرسلت بواسطة ابوذكري
طب ماشي يبقى بقى ابن بلد وجدع صحيح ويثبت ان...

طب ماشي يبقى بقى ابن بلد وجدع صحيح ويثبت ان العملية مش فرقعة اعلامية وكلام وبس ويوقع للنادي
المنتدى: عبر عن رأيك Express Ur Opinion 20-11-2010, 10:39
مشاركات: 62
المشاهدات: 5,329
أرسلت بواسطة ابوذكري
اقفل يا اخويا اقفل ........ نازل قفل في التوبيكات...

اقفل يا اخويا اقفل ........ نازل قفل في التوبيكات ايه يا عمونا عندك شوية قفال عاوز تخلص منها
المنتدى: النادي الاسماعيلي Ismaily Club 20-11-2010, 10:33
مشاركات: 19
المشاهدات: 1,489
أرسلت بواسطة ابوذكري
ايوه ممكن جدا ينجح تاني ...... لان جمعيتنا...

ايوه ممكن جدا ينجح تاني ...... لان جمعيتنا العمومية ضعيفة جدا .. وبكره افكركم
المنتدى: ندوات إسماعيلاوية ISC Symposium & Seminars 15-11-2010, 22:14
مشاركات: 8
المشاهدات: 1,386
أرسلت بواسطة ابوذكري
اخويا الكبير امجد باشا مرعي كل عام وانت بخير...

اخويا الكبير امجد باشا مرعي
كل عام وانت بخير وسعادة وياريت والله كل الاحباب نقدر نقابلهم ونسعد برؤيتهم
حقيقي امتع الاوقات هي في وجود الاحبة والاصدقاء وطبعا لا تخلوا القعدة من الدردشة في احوال...
عرض النتائج 1 إلى 25 من 500

 
الانتقال السريع إلى

الساعة الآن: 05:20



ما يكتب في هذا المنتدى مسئول عنه صاحبه فقط. الموقع وادارته غير مسئولون عن آراء ومداخلات الأعضاء
Powered by vBulletin ®