أنت غير مسجل في منتدي إسماعيلي إس سي . للتسجيل الرجاء إضغط هنـا

منتدي إسماعيلي إس سي

التسجيل التعليمات قائمة الأعضاء التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل جميع المنتديات مقروءة

« آخـــر الـــمـــشـــاركــــات »
         :: يا عشاق الدراويش بلغوا الاداره ان تاكيس جونياس هو افضل مدرب للاسماعيلى (آخر رد :amgadmi)       :: محمود أبو السعود,Free (آخر رد :pazoka)       :: طويل العمر يفتح دفاتر " الخطيب" و "نادى الاجهزة الامنية"| بلا كرامة و كل نجاحاتهم بفلوسى (آخر رد :نصر ابراهيم يوسف)       :: ياحضرة سيادة معالي المدير . شعر جديد (( ميمي عوض )) (آخر رد :نصر ابراهيم يوسف)       :: التكرار بيعلم الشطار الا فى الاسماعيلي (آخر رد :amgadmi)       :: هل صحيح ان الاسماعيلى يفاوض اللاعب الفنان القناص "فادى فريد" هداف اسوان؟ (آخر رد :نصر ابراهيم يوسف)       :: الهبد في الكلام عند الناظر دايماً يسيح (آخر رد :أ. د. جمال)       :: كابتن خالد بيومى ياريت تنقطنا بسكاتك (آخر رد :ايمن الاسماعيلاوى)       :: شكرا كابتن صبرى المتياوى (آخر رد :ايمن الاسماعيلاوى)       :: لا لعوده كريم بامبو (آخر رد :نصر ابراهيم يوسف)      


الأذكار    <->   الحَمْدُ لله الذِي عَافَانِي في جَسَدِي ورَدَّ عَلَيَّ رُوحِي، وأَذِنَ لي بِذِكْرهِ    <->   
العودة   منتدي إسماعيلي إس سي > البحث في المنتدى

عرض النتائج 1 إلى 25 من 146
استغرق البحث 0.03 ثواني.
البحث: المشاركات بواسطة: ash. ora
المنتدى: النادي الاسماعيلي Ismaily Club 02-03-2019, 20:12
مشاركات: 23
المشاهدات: 1,509
أرسلت بواسطة ash. ora
للأسف كل اللعيبه اللي عندنا لعيبه درجه تانيه...

للأسف كل اللعيبه اللي عندنا لعيبه درجه تانيه مافيش غير 3 أو 4 لعيبه هما اللي ممكن نبني عليهم الموسم الجديد والباقي كله يتسرب وأولهم بامبو
المنتدى: الاسماعيلي اليوم Ismaily Today 23-12-2015, 19:11
مشاركات: 3
المشاهدات: 850
أرسلت بواسطة ash. ora
المشكله ان المجلس ده من ساعه مامسك النادي...

المشكله ان المجلس ده من ساعه مامسك النادي والكوارس والمصايب عماله تنزل علي النادي بسببه ولسه بيقولك مش همشي الا لما اجيب بطوله وتبص تلاقيه بيبيع اللعيبه المميزه اللي عنده دماغ جزمه بعيد عنك
المنتدى: الموقع The Site 10-06-2015, 11:08
مشاركات: 4
المشاهدات: 1,066
أرسلت بواسطة ash. ora
البقاء لله وربنا يتغمدها برحمته وبدخلها الجنه

البقاء لله وربنا يتغمدها برحمته وبدخلها الجنه
المنتدى: الاسماعيلي اليوم Ismaily Today 14-05-2015, 03:47
مشاركات: 3
المشاهدات: 574
أرسلت بواسطة ash. ora
معاه حق وهوه ده اللي وصلنا ليه ابو السعود

معاه حق وهوه ده اللي وصلنا ليه ابو السعود
المنتدى: الموقع The Site 08-05-2015, 02:00
مشاركات: 27
المشاهدات: 2,101
أرسلت بواسطة ash. ora
ان لله وان اليه لراجعون البقاء لله

ان لله وان اليه لراجعون البقاء لله
المنتدى: صور الاسماعيلي ISC Images 10-03-2015, 15:25
مشاركات: 4
المشاهدات: 897
أرسلت بواسطة ash. ora
شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل...

شـكــ وبارك الله فيك ـــرا لك ... لك مني أجمل تحية .
المنتدى: حوار الاعضاء Member Discussions 11-01-2015, 00:44
مشاركات: 13
المشاهدات: 2,873
أرسلت بواسطة ash. ora
البقاءلله يادكتور عاطف وان لله وان اليه راجعون

البقاءلله يادكتور عاطف وان لله وان اليه راجعون
المنتدى: ندوات إسماعيلاوية ISC Symposium & Seminars 12-05-2014, 22:31
مشاركات: 4
المشاهدات: 1,276
أرسلت بواسطة ash. ora
المشكله ان كل نكسه يقولولك ان احنا بنبني فريق...

المشكله ان كل نكسه يقولولك ان احنا بنبني فريق جديد عشان ننافس السنه اللي بعدها .
السؤال هنا امتي هنبني اداره جديده عشان تنافس علي البطولات السنه اللي جايه.
علي راي المثل الاداره السليمه في النادي...
المنتدى: النادي الاسماعيلي Ismaily Club 09-05-2014, 11:31
مشاركات: 9
المشاهدات: 817
أرسلت بواسطة ash. ora
المشكله ان الواد ممكن يرجع لناديه ويتباع عن...

المشكله ان الواد ممكن يرجع لناديه ويتباع عن طريقهم بالملايين زي محصل مع جون اويري وبسكال بنجيب لعيبه تعبانه ونخليهم سوبر وبعدين لعرفين نحافظ عليهم ولا حتي نبعهم ونستفاد من فلوسهم والجماهير عماله...
المنتدى: نجوم النادي الحاليين ismaily stars 06-05-2014, 13:44
مشاركات: 21
المشاهدات: 3,972
أرسلت بواسطة ash. ora
هوه فين المهاجم بتاع وادي دجله اللي احنا سجلناه...

هوه فين المهاجم بتاع وادي دجله اللي احنا سجلناه وقالو عليه لعيب كويس وليه ملعبش قبل كده وهوه لازم تحصل مصيبه يعني عشان ندور علي اي لاعب بلعبوه طب همه جابوه ليه من الاول اداره غريبه
المنتدى: نجوم النادي الحاليين ismaily stars 05-05-2014, 19:05
مشاركات: 21
المشاهدات: 3,972
أرسلت بواسطة ash. ora
فيها ان لعيب عاوز يسيب الاسماعيلي فبيدور علي حجه...

فيها ان لعيب عاوز يسيب الاسماعيلي فبيدور علي حجه عشان يبيعوه ويسيبوه يمشي
المنتدى: البث المباشر للمباريات Live Matches 12-04-2014, 16:14
مشاركات: 111
المشاهدات: 5,231
أرسلت بواسطة ash. ora
يارب تممها علي خير

يارب تممها علي خير
المنتدى: المقالات التاريخية Historical Articles 10-04-2014, 23:21
مشاركات: 5
المشاهدات: 812
أرسلت بواسطة ash. ora
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اسمحلي يا...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اسمحلي يا دكتور عاطف لاعيبه الاسماعيلي اللي راحت للاهلي جابو بطولات معرفوش يجيبوها مع الاسماعيلي وافرب ميثال الدوري اللي خده الاهلي من الاسماعيلي قبل مايلعبو مباراه...
المنتدى: برامج اسماعلاوية ISC Programs 09-04-2014, 22:48
مشاركات: 2
المشاهدات: 2,067
أرسلت بواسطة ash. ora
هوه كله تصريحات وكلام تليفزيونات امتي هنشوف افعال

هوه كله تصريحات وكلام تليفزيونات امتي هنشوف افعال
المنتدى: البث المباشر للمباريات Live Matches 05-04-2014, 18:28
مشاركات: 74
المشاهدات: 3,693
أرسلت بواسطة ash. ora
الفريق الوحيد اللي بيجيب جون بالعافيه عشان في...

الفريق الوحيد اللي بيجيب جون بالعافيه عشان في الاخر يتعادل او يتغلب ولو ماجابش الجون الاول تبقي النتيجه معروفه
لك الله ياجمهور الاسماعيلي
المنتدى: النادي الاسماعيلي Ismaily Club 23-02-2014, 17:22
مشاركات: 5
المشاهدات: 561
أرسلت بواسطة ash. ora
والله الواحد متفاءل بريكاردو علي الاقل عنده فكر...

والله الواحد متفاءل بريكاردو علي الاقل عنده فكر تدريبي محترف عن المحليين الي عندنا واهم من ده ان عنده شخصيه ومحدش هيفرض عليه حد او هيفرض عليه راي وربنا يوفقوا
المنتدى: البث المباشر للمباريات Live Matches 13-02-2014, 18:03
مشاركات: 117
المشاهدات: 2,986
أرسلت بواسطة ash. ora
والله الواحد بيدور علي اي لعيب يسد خانه والسلام...

والله الواحد بيدور علي اي لعيب يسد خانه والسلام ومع ذلك جاذب لعيبه مش عارف يلعبها طب جيبها ليه
المنتدى: البث المباشر للمباريات Live Matches 13-02-2014, 17:52
مشاركات: 117
المشاهدات: 2,986
أرسلت بواسطة ash. ora
الله يسامحك يابوالسعود لعرفت تحافظ علي اللعيبه...

الله يسامحك يابوالسعود لعرفت تحافظ علي اللعيبه اللي كانت عندنا احمد علي وعمر جمال واحمد خيري ولا عرفت تجيب لعيبه تسد العجز اللي عندنا
المنتدى: النادي الاسماعيلي Ismaily Club 08-02-2014, 19:26
مشاركات: 8
المشاهدات: 1,228
أرسلت بواسطة ash. ora
ربنا يصلح حال النادي احسن اخباره كلها بقت تسد...

ربنا يصلح حال النادي احسن اخباره كلها بقت تسد النفس
ملحوظه بعد مرحله التاكل والتحلل هنخش علي مرحله التعفن
ربنا يستر من اللي جاي
المنتدى: البث المباشر للمباريات Live Matches 05-02-2014, 18:24
مشاركات: 76
المشاهدات: 5,085
أرسلت بواسطة ash. ora
تلاته كانو مدين الفرقه شكل السنه اللي فاتت...

تلاته كانو مدين الفرقه شكل السنه اللي فاتت واللتلاته مشيو عمر جمال احمد خيري احمد علي
المنتدى: البث المباشر للمباريات Live Matches 05-02-2014, 15:34
مشاركات: 76
المشاهدات: 5,085
أرسلت بواسطة ash. ora
شكل الاسماعيلي في الملعب زي الزفت حتي لو جبنه جون...

شكل الاسماعيلي في الملعب زي الزفت حتي لو جبنه جون لا في خطه ولا في اداء ولا في فرقه الله يرحمك با اسماعيلي ويسمحك يابو السعود
المنتدى: ندوات إسماعيلاوية ISC Symposium & Seminars 03-02-2014, 20:37
مشاركات: 3
المشاهدات: 921
أرسلت بواسطة ash. ora
هههههه حلوه

هههههه حلوه
المنتدى: نجوم النادي الحاليين ismaily stars 08-01-2014, 12:43
مشاركات: 3
المشاهدات: 1,257
أرسلت بواسطة ash. ora
والله ياجماعه انا شايف ان مهاب سعيد كان احسن...

والله ياجماعه انا شايف ان مهاب سعيد كان احسن وافيد منو للفريق بمراحل
المنتدى: البث المباشر للمباريات Live Matches 25-12-2013, 16:00
مشاركات: 57
المشاهدات: 2,942
أرسلت بواسطة ash. ora
الف مبروك علي الفوز بس الفريق فاوز شغل كتير

الف مبروك علي الفوز بس الفريق فاوز شغل كتير
المنتدى: البث المباشر للمباريات Live Matches 02-06-2013, 21:47
مشاركات: 147
المشاهدات: 4,551
أرسلت بواسطة ash. ora
kaddar allah wma sha2 fa3l

kaddar allah wma sha2 fa3l
عرض النتائج 1 إلى 25 من 146

 
الانتقال السريع إلى

الساعة الآن: 08:47



ما يكتب في هذا المنتدى مسئول عنه صاحبه فقط. الموقع وادارته غير مسئولون عن آراء ومداخلات الأعضاء
Powered by vBulletin ®