أنت غير مسجل في منتدي إسماعيلي إس سي . للتسجيل الرجاء إضغط هنـا

منتدي إسماعيلي إس سي

التسجيل التعليمات قائمة الأعضاء التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل جميع المنتديات مقروءة

« آخـــر الـــمـــشـــاركــــات »
         :: رساله الى بيسيتش (آخر رد :ايمن الاسماعيلاوى)       :: ذكري الكابتن علي أغا .. شاهد مباراة الاسماعيلي و الاهلي 86 كاملة (آخر رد :I-SpY)       :: محسن صالح يعود إلى بيته (آخر رد :ايمن الاسماعيلاوى)       :: شكرا المهندس إبراهيم عثمان (آخر رد :طارق العدوى)       :: تركى ابن الزناتى اتهزم يارجالة بالانجليزي (آخر رد :ايمن الاسماعيلاوى)       :: كلام فى الجون ! (آخر رد :ekram)       :: يجب ان يكون رئيس الاسماعيلى اما وزير او فريق بالقوات البحرية على الاقل (آخر رد :طارق العدوى)       :: اللاعب رقم عشره (آخر رد :طارق العدوى)       :: يا "ابراهيم عثمان" فيه حاجة اسمها "مجلس دولة" فلا داعى للمناشدات والذل فلا احد يهتم لمناشدات المذلول (آخر رد :ايمن الاسماعيلاوى)       :: هي دي حدود وإمكانيات فريقك يا حضرة الناظر (آخر رد :طارق العدوى)      


الأذكار    <->   لا إله إلا الله وحده لا شريك له،له الملك وله الحمد،يُحيي ويُميت،وهو حي لا يموت،بيده الخير وهو على كل شئ قدير    <->   
العودة   منتدي إسماعيلي إس سي > البحث في المنتدى

عرض النتائج 1 إلى 25 من 169
استغرق البحث 0.02 ثواني.
البحث: المشاركات بواسطة: جنيد
المنتدى: النادي الاسماعيلي Ismaily Club 30-09-2010, 21:38
مشاركات: 2,003
المشاهدات: 156,853
أرسلت بواسطة جنيد
ايه ده هو فيه دفع و مساهمات من غير ما أعرف فعلا...

ايه ده هو فيه دفع و مساهمات من غير ما أعرف
فعلا الإمارات وحشة من غيرك يا دكتور عاطف

أقرأ الموضوع و اللي يقول عيه الدكتور أنا حاضر
المنتدى: الحوار العام General Discussion 13-07-2010, 15:47
مشاركات: 14
المشاهدات: 1,199
أرسلت بواسطة جنيد
طيب ما دي تتلغي هوشا ياخد ادوية ايه قبل الندوة...

طيب ما دي تتلغي هوشا ياخد ادوية ايه قبل الندوة علشان يلعلع
المنتدى: المنتدي العلمي 03-07-2010, 13:33
مشاركات: 25
المشاهدات: 2,048
أرسلت بواسطة جنيد
هو مهندس الصفقات عدلي القيعي مهندس ايه شكله...

هو مهندس الصفقات عدلي القيعي مهندس ايه

شكله زراعة 5 سنين
المنتدى: الحوار العام General Discussion 16-06-2010, 13:28
مشاركات: 37
المشاهدات: 2,544
أرسلت بواسطة جنيد
الصراحة العيب على اللي جعل فرصة إعطاء الفلوس...

الصراحة العيب على اللي جعل فرصة إعطاء الفلوس محصورة في واحد مجنون أو واحد مجنون أمتر منه بس برضه هو اتجنن بعد ما شاف الفلوس
المنتدى: النادي الاسماعيلي Ismaily Club 18-04-2010, 18:42
مشاركات: 78
المشاهدات: 6,045
أرسلت بواسطة جنيد
طيب أنا عندي حل الكومي و ابوشادي أهو برضه...

طيب أنا عندي حل

الكومي و ابوشادي أهو برضه يدير من رواندا تشيك اللي قاعد فيها دي
المنتدى: نجوم النادي الحاليين ismaily stars 17-04-2010, 21:55
مشاركات: 92
المشاهدات: 5,604
أرسلت بواسطة جنيد
الحمد لله إن مافيش حد بتعالج في بورسعيد

الحمد لله إن مافيش حد بتعالج في بورسعيد
المنتدى: نجوم النادي الحاليين ismaily stars 16-04-2010, 21:59
مشاركات: 92
المشاهدات: 5,604
أرسلت بواسطة جنيد
إين مستحقات أبوشادي إمتنع عن الترجمة و لو...

إين مستحقات أبوشادي
إمتنع عن الترجمة و لو رجعوك يبقى د عاطف يستقيل
المنتدى: نجوم النادي الحاليين ismaily stars 16-04-2010, 18:46
مشاركات: 12
المشاهدات: 1,354
أرسلت بواسطة جنيد
هو مش شافي ساب المحلة و راح الزمالك

هو مش شافي ساب المحلة و راح الزمالك
المنتدى: النادي الاسماعيلي Ismaily Club 13-04-2010, 19:04
مشاركات: 78
المشاهدات: 6,045
أرسلت بواسطة جنيد
الله يرحمه بعد ما الغوغاء استولوا على النادي حلف...

الله يرحمه بعد ما الغوغاء استولوا على النادي حلف انه لن يدخل النادي إلا رئيس لكن القدر كان أقرب من حلمنا كلنا

رحمة الله عليك يا شحتة كان عندي صورة جنازته و أرسلتها من قبل للدكتور عاطف
المنتدى: برامج اسماعلاوية ISC Programs 07-04-2010, 13:14
مشاركات: 105
المشاهدات: 6,304
أرسلت بواسطة جنيد
http://2.bp.blogspot.com/_2s23cYgNE9Q/SRf76fGnglI/...

http://2.bp.blogspot.com/_2s23cYgNE9Q/SRf76fGnglI/AAAAAAAAA4I/ZwQPqf6k114/s320/2008_11_03_tp.jpg
المنتدى: الحوار العام General Discussion 30-03-2010, 21:49
مشاركات: 22
المشاهدات: 1,677
أرسلت بواسطة جنيد
يا سلام طيب ماهو من 3 سنين شركة تاتا الهندية...

يا سلام طيب ماهو من 3 سنين شركة تاتا الهندية أشترت جاكور و لاندروفر اللي انظف من فولفو ألف مرة

و من سنتين نصر أبو الحسن بقى رئيس مجلس ادارة نادي و خالد فرو نائب رئيس و خالد الطيب عضو

و قبلهم...
المنتدى: نجوم النادي الحاليين ismaily stars 20-01-2010, 17:31
مشاركات: 513
المشاهدات: 28,387
أرسلت بواسطة جنيد
الفقرييين و الرغايييييين و اللي بيكتبوا بالمتر...

الفقرييين و الرغايييييين و اللي بيكتبوا بالمتر بيشجعوا الإسماعيلي و إحنا معاهم

لا لعلاج هشام الكسار
المنتدى: النادي الاسماعيلي Ismaily Club 31-12-2009, 19:52
مشاركات: 16
المشاهدات: 1,629
أرسلت بواسطة جنيد
http://imbh.net/suwar/albums/userpics/10001/160520...

http://imbh.net/suwar/albums/userpics/10001/16052005203512-0.jpg
المنتدى: الإسماعيلي في الصحف 30-12-2009, 10:39
مشاركات: 35
المشاهدات: 3,356
أرسلت بواسطة جنيد
بصراحة و أنا كمان ...

بصراحة و أنا كمان
http://img102.herosh.com/2009/11/19/928994562.jpg
المنتدى: عبر عن رأيك Express Ur Opinion 26-12-2009, 13:39
مشاركات: 45
المشاهدات: 3,820
أرسلت بواسطة جنيد
ليه هو الصالون محتاج سيراميك كمان

ليه هو الصالون محتاج سيراميك كمان
المنتدى: الحوار العام General Discussion 18-12-2009, 19:13
مشاركات: 131
المشاهدات: 6,821
أرسلت بواسطة جنيد
تصور يا هوشا ان اللينك محجوب في الإمارات و الله...

تصور يا هوشا ان اللينك محجوب في الإمارات و الله لأشتماله محتوى مدرج تحت فئات المحتويات المحظورة
المنتدى: مجلة الأصفريكا ِAl Asfrica Magazine 15-12-2009, 13:24
مشاركات: 58
المشاهدات: 4,089
أرسلت بواسطة جنيد
الصورة كانت في إستاد الإسماعيلية الساعة 12 منتصف...

الصورة كانت في إستاد الإسماعيلية الساعة 12 منتصف الليل بعد رجوع الفريق و الجمهور من المحلة
المنتدى: حوار الاعضاء Member Discussions 13-12-2009, 12:15
مشاركات: 17
المشاهدات: 1,229
أرسلت بواسطة جنيد
جامعة الفاتح في ليبيا ولاية كالفورنيا

جامعة الفاتح في ليبيا ولاية كالفورنيا
المنتدى: الحوار العام General Discussion 04-12-2009, 13:19
مشاركات: 159
المشاهدات: 8,692
أرسلت بواسطة جنيد
عفارم عليك يا أبومصطفى فكرتني بالذي مضى ...

عفارم عليك يا أبومصطفى
فكرتني بالذي مضى

انا بطلت السجاير سنة 2003
المنتدى: حوار الاعضاء Member Discussions 04-12-2009, 12:54
مشاركات: 49
المشاهدات: 2,825
أرسلت بواسطة جنيد
أو عايز يبطل سجاير برضه يشجع الأهلي

أو عايز يبطل سجاير برضه يشجع الأهلي
المنتدى: حوار الاعضاء Member Discussions 30-11-2009, 20:27
مشاركات: 45
المشاهدات: 2,231
أرسلت بواسطة جنيد
الناس بترجع زلابطة من الحج بصوا الحاج...

الناس بترجع زلابطة من الحج

بصوا الحاج هوشام راجع ازاي
المنتدى: النادي الاسماعيلي Ismaily Club 30-11-2009, 10:47
مشاركات: 25
المشاهدات: 1,777
أرسلت بواسطة جنيد
ليلتك خضرا :52_52:

ليلتك خضرا :52_52:
المنتدى: الحوار العام General Discussion 23-11-2009, 12:10
مشاركات: 16
المشاهدات: 1,279
أرسلت بواسطة جنيد
أختلف معاك في بعض النقاط فمثل ما أنت لك أفضال على...

أختلف معاك في بعض النقاط فمثل ما أنت لك أفضال على الأخرين فهم ليهم عليك أفضال بس المثل بيقول لا تعايرني و لا أعايرك

لا ترضى ابدا ان عمك مثلا يفضل طول عمره يعايرك علشان دخلك مدارس على حسابه و برضه...
المنتدى: القسم الديني Religious Section 23-11-2009, 11:50
مشاركات: 6
المشاهدات: 814
أرسلت بواسطة جنيد
مش مسلمين و دخلوا مكة ازاي :49_49:

مش مسلمين و دخلوا مكة ازاي :49_49:
المنتدى: النادي الاسماعيلي Ismaily Club 15-11-2009, 17:30
مشاركات: 19
المشاهدات: 1,627
أرسلت بواسطة جنيد
عندي لاعب خطيز و دي فيديوهات عنه ...

عندي لاعب خطيز و دي فيديوهات عنه

http://www.elismaily.com/video/etihad.vs.elismaily.1-1.elismaily.com.wmv
عرض النتائج 1 إلى 25 من 169

 
الانتقال السريع إلى

الساعة الآن: 11:12



ما يكتب في هذا المنتدى مسئول عنه صاحبه فقط. الموقع وادارته غير مسئولون عن آراء ومداخلات الأعضاء
Powered by vBulletin ®