أنت غير مسجل في منتدي إسماعيلي إس سي . للتسجيل الرجاء إضغط هنـا

منتدي إسماعيلي إس سي

التسجيل التعليمات قائمة الأعضاء التقويم البحث مشاركات اليوم اجعل جميع المنتديات مقروءة

« آخـــر الـــمـــشـــاركــــات »
         :: نادر رمضان (آخر رد :ايمن الاسماعيلاوى)       :: الاسماعيلى فى طريقه الهبوط للدرجه الثانيه (آخر رد :نصر ابراهيم يوسف)       :: هروب مجلس إدارة الإسماعيلى من غرامة إبراهيم حسن (آخر رد :نصر ابراهيم يوسف)       :: حقيقة عدم لعب همام طارق لمباراة العودة مع الرجاء المغربى لحصوله على إنذارين (آخر رد :amgadmi)       :: إقالة"جمال الغندور"من رئاسة لجنة الحكام بسبب هروبه من عمله بحثا عن سبوبة بالريال السعودى فى السعودية (آخر رد :محمد احمد زيتون)       :: براءة "علاء مبارك" و "جمال مبارك" فى قضية البورصة(آخر قضية لم يتم تبراتهما بها) (آخر رد :Dark Angel)       :: صراع فى ادارة الاسماعيلى وإستقالات محتملة اذا امتنع عثمان عن تحمل غرامة الـ20مليون من ماله الخاص (آخر رد :ايمن الاسماعيلاوى)       :: رأى أنتي تشاتشيتش المدير الفنى لبيراميدز (آخر رد :نصر ابراهيم يوسف)       :: كارثة|بسبب بيع"إبراهيم عثمان" لـ"ابراهيم حسن" لنادى الزمالك؛الفيفا تغرم الاسماعيلى 20 مليون جنيه (آخر رد :طارق العدوى)       :: تاكيس جونيس يستأجر منزل بالقاهرة و يمتنع عن العودة لليونان بسبب تسابق الاندية المصرية للتعاقد معه (آخر رد :طارق العدوى)      


الأذكار    <->   زوَّدك الله التقوى، وغفر ذْنبك ويسَّر لك الخير حيث ما كنت    <->   
العودة   منتدي إسماعيلي إس سي > البحث في المنتدى

عرض النتائج 1 إلى 25 من 500
استغرق البحث 0.07 ثواني.
البحث: المشاركات بواسطة: Darawish w Bas
المنتدى: نجوم النادي الحاليين ismaily stars 21-01-2020, 12:03
مشاركات: 6
المشاهدات: 354
أرسلت بواسطة Darawish w Bas
صحيح ، كماتشو ليه مانجربوش ، انا شايفه بيؤدى لما...

صحيح ، كماتشو ليه مانجربوش ، انا شايفه بيؤدى لما كان فى الاتحاد السكندرى ، وله ميول هجومية ، انا مش عارف ليه مانحاولش نستغل كل اللاعيبة ونجربهم فى مراكز تانية فى الماتشات التجريبية ولا الماتشات دى...
المنتدى: كرة القدم المصرية Egyptian Soccer 14-01-2020, 15:01
مشاركات: 14
المشاهدات: 544
أرسلت بواسطة Darawish w Bas
مدرب واعى ، والفريق شكله فى مباراة الطلائع احسن...

مدرب واعى ، والفريق شكله فى مباراة الطلائع احسن كتير ووصل لمرمى المنافس كتير وبداية مبشرة يا عم ديديه جوميز ، ياريت راس حربه فى يناير بقاااااااااااااااااااا وحازم مرسى ياخد منه خبرة ولو باك شمال كمان...
المنتدى: النادي الاسماعيلي Ismaily Club 23-12-2019, 23:35
مشاركات: 4
المشاهدات: 260
أرسلت بواسطة Darawish w Bas
انا مندهش ، فريق الاسماعيلى بجلالة قدره الكابتن...

انا مندهش ، فريق الاسماعيلى بجلالة قدره الكابتن بتاعه فى ماتش النهاردة الحارس محمد مجدى ، انا حضرت الماتش بعد بدايته ب خمس دقايق واول ماشوفت الشارة على دراع محمد مجدى عرفت ان الاسماعيلى حيخسر ،...
المنتدى: النادي الاسماعيلي Ismaily Club 23-12-2019, 23:26
مشاركات: 6
المشاهدات: 227
أرسلت بواسطة Darawish w Bas
اللى بيجى على الاسماعيلى يادكتور وينكر فضله وفضل...

اللى بيجى على الاسماعيلى يادكتور وينكر فضله وفضل الجماهير الغلبانة المقهورة عمره ما حيكسب
المنتدى: النادي الاسماعيلي Ismaily Club 23-12-2019, 23:24
مشاركات: 6
المشاهدات: 227
أرسلت بواسطة Darawish w Bas
وله فى مسعد عوض عبره ، بس تقول ايه والله لاعيبة...

وله فى مسعد عوض عبره ، بس تقول ايه والله لاعيبة نماردة ومابيتعلموش من التاريخ والعبر
المنتدى: النادي الاسماعيلي Ismaily Club 23-12-2019, 14:20
مشاركات: 6
المشاهدات: 227
أرسلت بواسطة Darawish w Bas
عواد وبداية النهاية

اللهم لا شماتة ، اتبترت على النادى الذى صنع اسمك وكان له الفضل بعد الله عليك وفضلت الانتقال لنادى رئيسه مختل وظهرت مهزوز المستوى واحتضنت شباكك اهداف ومنها بأخطاء ساذجة منك ، واكتملت دائرة الانتقام من...
المنتدى: النادي الاسماعيلي Ismaily Club 13-10-2019, 14:10
مشاركات: 2
المشاهدات: 225
أرسلت بواسطة Darawish w Bas
فين حضرتك الأخبار اللى بتقول انه بيتودد للزفت...

فين حضرتك الأخبار اللى بتقول انه بيتودد للزفت الجهلى ؟ وبعدين ارى مع احترامى لحضرتك أن تركى الشيخ وجوده لم يكون أبداً له أى آثار سلبية ، بالعكس لقد كان وجوده له آثار أيجابية أهمها رفع مستوى الدورى...
المنتدى: كرة القدم المصرية Egyptian Soccer 26-09-2019, 13:36
مشاركات: 9
المشاهدات: 399
أرسلت بواسطة Darawish w Bas
بلا حسين السيد بلا زفت دا واد مغرور وقليل الادب...

بلا حسين السيد بلا زفت دا واد مغرور وقليل الادب وشخصية زبالة وعلى رأى المثل (عبر الخره تكبر نفسه) ولا حتلاقى اى نادى يتعاقد معاه وبكرة يترمى زى الكلب وبعدين تلاقيه فى الاتحاد ولا اسوان بتلاتة تعريفة.
المنتدى: النجوم القدامي و السابقين prev. ISC stars 17-09-2019, 17:54
مشاركات: 6
المشاهدات: 333
أرسلت بواسطة Darawish w Bas
استاذ / محمد احمد زيتون اقترح هاشتاج # ملعب...

استاذ / محمد احمد زيتون اقترح هاشتاج # ملعب الدراويش- للكل- غيره مفيش عاوزين اقتراحات ونزلزل الزلازيل (بصوت اللمبى)
المنتدى: النجوم القدامي و السابقين prev. ISC stars 17-09-2019, 17:51
مشاركات: 6
المشاهدات: 333
أرسلت بواسطة Darawish w Bas
فيه اخبار جديدة عن اعتراض مجلس الدراويش الموقر...

فيه اخبار جديدة عن اعتراض مجلس الدراويش الموقر على لعب مباراة الاسماعيلى ضد الننوس على برج العرب ، نتمنى ان تكون هذه بداية لإستمرار واستكمال المسيرة بكل اصرار حتى النهاية واستمرار التصعيد حتى نحصل...
المنتدى: النجوم القدامي و السابقين prev. ISC stars 17-09-2019, 09:47
مشاركات: 6
المشاهدات: 333
أرسلت بواسطة Darawish w Bas
:n (30)::n (26)::n (29):

:n (30)::n (26)::n (29):
المنتدى: النجوم القدامي و السابقين prev. ISC stars 17-09-2019, 09:46
مشاركات: 6
المشاهدات: 333
أرسلت بواسطة Darawish w Bas
بصراحة حرام ، واعتقد ان موضوع الإصرار على ان...

بصراحة حرام ، واعتقد ان موضوع الإصرار على ان الاسماعيلى يلعب على استاد الإسماعيلية بدلاً من المطوحة والبهدلة ولعب المباراتين رايح جاى على انها مباريات الننوس لو اخد حيز شوية من اهتمام الإدارة واخد...
المنتدى: النجوم القدامي و السابقين prev. ISC stars 16-09-2019, 12:48
مشاركات: 6
المشاهدات: 333
أرسلت بواسطة Darawish w Bas
الزمالك يطالب بالمساواة ولعب مبارياته مع الإسماعيلى على استاد برج العرب - ما هى ظاطت بقى

يعنى انا مش فاهم ومستغرب إزاى الإسماعيلى يتعاقب على حاجة هو ماعملهاش ويفضل متاخد فى الرجلين من يوم حادثة بورسعيد ويتكتب عليه يلعب مبارياته مع ننوس عين ام المنظومة الكروية القذرة فى استاد برج العرب...
المنتدى: كرة القدم المصرية Egyptian Soccer 03-09-2019, 01:35
مشاركات: 3
المشاهدات: 274
أرسلت بواسطة Darawish w Bas
نفسى بيراميدز يفوز بالكأس ويقابل اللى ما يتسماش...

نفسى بيراميدز يفوز بالكأس ويقابل اللى ما يتسماش فى السوبر ويكسبه علشان جمهور اللى ما يتسماش يجيله نقطة بالهزيمة للمرة الخامسة على التوالى وبيراميدز يكون السبب فى ضياع وخطف بطولتين فى سنة واحدة من...
المنتدى: كرة القدم المصرية Egyptian Soccer 26-08-2019, 15:05
مشاركات: 18
المشاهدات: 562
أرسلت بواسطة Darawish w Bas
موافق حضرتك ان الاسماعيلى ما بقاش البعبع بس بفعل...

موافق حضرتك ان الاسماعيلى ما بقاش البعبع بس بفعل فاعل ، او بمعنى ادق بسبب تقصير او عدم سعى الادارة الجاد فى المحافظة على قوام الفريق او عدم السعى الجاد والسريع فى التدعيم بدلاً من الراحلين ، ولكن فى...
المنتدى: كرة القدم المصرية Egyptian Soccer 25-08-2019, 11:45
مشاركات: 18
المشاهدات: 562
أرسلت بواسطة Darawish w Bas
يا راجل يا طيب ، نادى بيراميدز تحت رئاسة الترك هو...

يا راجل يا طيب ، نادى بيراميدز تحت رئاسة الترك هو الأمل الوحيد فى مناطحة الصنم وننوس ودلوع المنظومة الكروية فى مصر فى شراء اللاعبين وتكوين منافس قوى على البطولات فى مصر والذى يكتسحها الننوس بمباركة...
المنتدى: النجوم القدامي و السابقين prev. ISC stars 20-08-2019, 15:03
مشاركات: 5
المشاهدات: 1,264
أرسلت بواسطة Darawish w Bas
صح كدة ، انا داخل ومتحفز علشان اعترض طبعاً بسبب...

صح كدة ، انا داخل ومتحفز علشان اعترض طبعاً بسبب العنوان على عودة هذا الحارس المرووش اللى ياما ضيع على الإسماعيلى بطولات بسبب اخطاء لا يرتكبها ناشىء صغير وكان السبب فى إصابة جماهير الإسماعيلى بالحسرة...
المنتدى: النجوم القدامي و السابقين prev. ISC stars 23-06-2019, 09:08
مشاركات: 4
المشاهدات: 710
أرسلت بواسطة Darawish w Bas
اخواتنا واصحابنا أبناء بورسعيد ولا اى شيئ ممكن...

اخواتنا واصحابنا أبناء بورسعيد ولا اى شيئ ممكن يزعلنا من بعض.
المنتدى: النادي الاسماعيلي Ismaily Club 23-06-2019, 09:05
مشاركات: 2
المشاهدات: 288
أرسلت بواسطة Darawish w Bas
طول ما الزفت الجاهلى موجود على الساحة مش حنخلص من...

طول ما الزفت الجاهلى موجود على الساحة مش حنخلص من الكوسة ، يعنى اجيرى فرق ايه عن كوبر نفس التعريص ةنفس التشكيل ، فى معسكر الإعداد عمل فيها دكر وضم اسماء ووجوه جديدة وشابه وفى الآخر برضه انتصرت عنده...
المنتدى: النادي الاسماعيلي Ismaily Club 03-04-2019, 09:48
مشاركات: 6
المشاهدات: 453
أرسلت بواسطة Darawish w Bas
طبعاً أنا اعترض بكل ادب على وصف المهندس ابراهيم...

طبعاً أنا اعترض بكل ادب على وصف المهندس ابراهيم عثمان بالجعر هو وعيلته كمان دول ناس ولاد عز ومحترمين ، انا متفق على ان هناك اخطاء بسبب نظرية البيع للنجوم والبحث عن لاعبين صغيرى السن من دورى الدرجة...
المنتدى: كرة القدم المصرية Egyptian Soccer 20-03-2019, 11:27
مشاركات: 6
المشاهدات: 1,056
أرسلت بواسطة Darawish w Bas
تحياتى يأستاذ ايمن الاسماعيلاوى

تحياتى يأستاذ ايمن الاسماعيلاوى
المنتدى: النجوم القدامي و السابقين prev. ISC stars 12-03-2019, 14:28
مشاركات: 10
المشاهدات: 801
أرسلت بواسطة Darawish w Bas
اللهم اشفه شفاءاً تاما لا يغادر سقم ، وياريت لو...

اللهم اشفه شفاءاً تاما لا يغادر سقم ، وياريت لو لى حد من المنتدى عرف اخبار عنه يطمنا او لو عرف فى اى مستشفى ياريت برضه يعرفنا.
المنتدى: النادي الاسماعيلي Ismaily Club 12-03-2019, 14:24
مشاركات: 6
المشاهدات: 518
أرسلت بواسطة Darawish w Bas
الإسماعيلى بعد اعتزل القيصر فى حاجة إلى ايقونة...

الإسماعيلى بعد اعتزل القيصر فى حاجة إلى ايقونة واللاعب الذكى بعيد النظر اللى يكسب حب وثقة الجماهير ويتمسك بالإستمرار والولاء للنادى لأن النادى على اعتاب تكوين فريق (جيل) جديد من صغار السن واعتقد ان...
المنتدى: النادي الاسماعيلي Ismaily Club 05-09-2018, 23:38
مشاركات: 10
المشاهدات: 965
أرسلت بواسطة Darawish w Bas
كلام حضرتك صح بس نورالدين لعبها بصياعة علشان طبعا...

كلام حضرتك صح بس نورالدين لعبها بصياعة علشان طبعا واضح انه متظبط مع الترك ولو كان عامل الشناوى زى اى لاعب من اى نادى تانى وطرده كانت بقت مفضوحة ، لكن اعتقد اننا حنشوف الفترة اللى جاية مهازل فى...
المنتدى: النادي الاسماعيلي Ismaily Club 03-09-2018, 20:20
مشاركات: 10
المشاهدات: 965
أرسلت بواسطة Darawish w Bas
يا باشا رشاوى وخدمات الترك غطت على الكل ،...

يا باشا رشاوى وخدمات الترك غطت على الكل ، وابراهيم نور الدين وباقى حكام الجاهلى الملاكى هم اصلا كلاب فلوس ، و احسن خلى الزفت الجاهلى يدوق الظلم المتعمد وكمان الزفت الجاهلى اى صفقة حيلاقى بيراميدز...
عرض النتائج 1 إلى 25 من 500

 
الانتقال السريع إلى

الساعة الآن: 14:53



ما يكتب في هذا المنتدى مسئول عنه صاحبه فقط. الموقع وادارته غير مسئولون عن آراء ومداخلات الأعضاء
Powered by vBulletin ®